خبرهای داغ:

آغاز به‌کار قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در رامهرمز

فرمانده نیروی مقاومت بسیج رامهرمز گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در این شهرستان برای انجام خدمات فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۶۶۹۳۹۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

حجت‌الاسلام امیر میرعلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رامهرمز اظهار کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با هدف محرومیت‌زدایی در شهرستان آغاز به‌کار کرده است و با جذب منابع مالی با سایر ادارات همکاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: در زمینهٔ درمانی به‌زودی نخستین درمانگاه زیر پوشش این قرارگاه ساخته خواهد شد و چهار سوله ورزشی را در سطح شهرستان افتتاح خواهیم کرد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج رامهرمز تصریح کرد: به‌زودی احداث یک زمین چمن مصنوعی را در سطح شهر آغاز خواهیم کرد و آمادگی داریم در صورت تأمین زمین توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) 30 باب منزل مسکونی را برای محرومان بسازیم.

وی افزود: کارهای ما به پیمانکار واگذار نمی‌شود، بلکه همه‌ نیروهای پاسدار و بسیجی وارد کار خواهند شد و برای صرفه‌جویی در مصرف هزینه‌ها اقدام خواهیم کرد.

میر علایی تأکید کرد: در برنامه‌های بومی محله‌ای قرار است دو پارک را سالم‌سازی کنیم و با ایجاد برنامه‌های فرهنگی مفید خانواده‌ها را دورهم جمع کنیم.

وی در پایان گفت: ما فقر فرهنگی در سطح شهرستان داریم و وظیفه‌ داریم در سالم‌سازی محیط‌های تفریحی نیز کار کنیم و تحولی در وضعیت فرهنگی این شهرستان به وجود آوریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها