مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری یاسوج:

نرخ های کرایه های تاکسی یاسوج در سال 1395 + جدول

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری یاسوج گفت: نرخ کرایه‌ تاکسی شهر یاسوج از اردیبهشت‌ماه سال جاری افزایش یافت.
کد خبر: ۸۶۶۹۴۷۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

سجاد بهرامی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام افزایش نرخ کرایه خطوط تاکسی از اردیبهشت‌ماه سال جاری اظهار کرد: روند افزایش نرخ کرایه به این صورت است که بعد از تأیید فرمانداری و ابلاغ شورای شهر اجرایی و برچسب‌های جدید نصب می‌شود.

وی از برخورد جدی با هرگونه افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی در شهر یاسوج خبر داد و گفت: شهروندان یاسوجی در صورت مشاهده هرگونه افزایش خودسرانه کرایه تاکسی و تخلفات مربوط به تاکسی‌ها می‌توانند با یادداشت کد شناسایی تاکسی مورد نظر با شماره تلفن 33347298 تماس بگیرند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری یاسوج با بیان اینکه شکایات مردمی در کمتر از 24 ساعت ترتیب اثر داده می‌شوند ابراز داشت: رأی صادره در کارنامه هوشمند این رانندگان ثبت و علاوه بر درج امتیاز منفی، جریمه نقدی نیز براساس آیین‌نامه و قانون ابلاغ و اجرا خواهد شد هرچند که نظارت و بازرسی ناظران سازمان تاکسیرانی روزانه در حال گشت‌زنی و نظارت هستند ولی با مشارکت شهروندان موفقیت ما کیفیت بهتری خواهد داشت.

بهرامی با اشاره به سیاست‌های جدید سازمان تازه تأسیس حمل و نقل بار و مسافر شهر یاسوج افزود: تاکسی‌ها ملزم به نصب برچسب کرایه‌های جدید شده و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به سازمان تاکسیرانی گزارش کنند.

وی افزود: لیست نرخ کرایه تاکسی‌ها در همه خطوط شهر یاسوج منتشر شده و مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند.

ارسال نظرات