خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: شهید مطهری بیشترین وقت خود را جهت مبارزه با دشمن در جنگ نرم که همان جنگ ارزشها و عقاید بود گذاشت.
کد خبر: ۸۶۶۹۴۸۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اسماعیل شریعت نژاد افزود: آن شهید والامقام با بصیرت خود نقشه های دشمن را فهمید و برای خنثی کردن نقشه های آنان جهاد گونه وارد عمل شد.

وی با اشاره به جایگاه شهید مطهری اظهارکرد: سخنرانی ها و آثار آن شهید بزرگوار در مقابل تفکرات غلط و اعتقادات بی اساسی که دشمن سعی می کرد آنها را وارد مغز و ذهن جوانان ما کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع) با بیان اینکه، به فرموده مقام معظم رهبری، «نظام جمهوری اسلامی بر پایه آن تفکر و برداشتی از اسلام بنا شده است که آقای مطهری آن را ارائه کرده است» اشاره و تصریح کرد: امروز در حالی 12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید مطهری، آن فیلسوف و متفکر را گرامی می داریم که جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و اندیشه های استاد شهید مطهری نیاز مبرم دارد.

شریعت نژاد در پایان گفت: هر چه از زمان شهادت این شهید گرانقدر می گذرد، شاهد آثار و برکات معنوی و فکری تازه تری از آن عالم مجاهد و احیا گر ارزشها و فضیلتهای دینی و انقلابی هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها