خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: اردوهاي راهيان‌نور زمينه خنثي‌سازي تهاجم فرهنگي دشمن به‌ويژه در ميان جوانان اين مرز و بوم را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۶۶۹۴۹۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزای بسیج از همدان، سرهنگ حسن وحدت‌جعفری از افزایش ٣٧ درصدی اعزام زائران این شهرستان به اردوهای راهیان‌نور در سال گذشته نسبت به مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته یک هزار و 336 نفر در قالب کاروان تربیتی و فرهنگی راهیان نور به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: از این تعداد، ٩٣٠ نفر دانش‌آموزی و مابقی جزء قشر محلات بودند که به راهیان نور غرب و جنوب در مناطق جنگی کرمانشاه، کردستان و خوزستان اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به رشد کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی به مناطق دفاع مقدس تصریح کرد: هدف از این برنامه معنوی آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت بصیرت‌افزایی آنان نسبت به دسیسه‌های دشمن است.

وی با بیان اینکه هر ساله آموزش و پرورش در اعزام دانش‌آموزان به اردوهای فرهنگی و تربیتی راهیان نور از همکاری مطلوب و ارزنده‌ای با سپاه ناحیه مقاومت شهرستان برخوردار است، خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور پیونددهنده نسل جديد با نسل جنگ تحميلي است.

وحدت‌جعفری اضافه کرد: سفر به مناطق عملياتي در قالب راهيان‌نور حركتي ارزشمند است كه انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بيمه مي‌كند.

وي افزود: غيرت و مردانگي از جمله خصايص بارز و آشكار شهداي عزيزمان است و اگر مي‌خواهيم دشمن آسيبي به ما نرساند، بايد اهداف و راه و روش شهيدان را الگوي زندگي فردي و اجتماعي خويش قرار دهيم.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد فرصت توبه و استغفار در سفرهاي راهيان‌نور را فرصت مناسبي دانست و افزود: راهيان‌نور تداوم حركت رزمندگان و حضور مردم تجديد عهد و پيمان با مقام معظم رهبري است.

وی با بیان اینکه اردوهاي راهيان‌نور در زمينه خنثي‌سازي تهاجم فرهنگي دشمن به‌ويژه در ميان جوانان اين مرز و بوم اثربخش است، عنوان کرد: همه ساله تعداد زيادي از زائران كاروان‌هاي راهيان‌نور را جوانان تشكيل مي‌دهند كه اين حركت خود ضربه محكمي به دشمنان اسلام است‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات