خبرهای داغ:
با حضور وزیر ورزش نخستین المپیاد ورزشی استان گلستان در ذیل برنامه‎های اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان افتتاح شد.تصاویر/
کد خبر: ۸۶۶۹۵۰۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، با حضور وزیر ورزش نخستین المپیاد ورزشی استان گلستان در ذیل برنامه‎های اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این مراسم که در زیر بارش باران الهی در ورزشگاه آزادی شهرستان گرگان برگزار شد موتور سواران و سوارکاران دور میدان به صورت نمایشی رژه رفتند.

بهمن طیبی در این مراسم اظهار کرد: خرسند هستیم در راستای برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان نخستین المپیاد ورزشی استان گلستان در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت:  از شش ماه پیش و با 600 ساعت جلسه با هدف پاسداشت یاد و نام شهدا این المپیاد را تدارک دیدیم و با توجه به رشته‎های آمایشی استان با حضور بیش از 2 هزار و 500 مربی و داور از امروز این المپیاد در گرگان آغاز به کار می کند.

طیبی خاطرنشان کرد: این المپیاد با هدف شورو هیجان در برنامه‎های ورزشی انجام خواهد شد و امیدواریم در سال‎های آینده بتوانیم از بین این ورزشکاران قهرمانان ملی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کنیم.

وی افزود: استاندار گلستان به عنوان رئیس اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان این المپیاد را در شورای اداری تصویب کردند و از فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در راستای برگزاری این المپیاد ورزشی کمال تشکر را دارم.


انتهای پیام/


 

ارسال نظرات
پر بیننده ها