خبرهای داغ:
مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان خبر داد:

استقبال گلستانی‎ها از جشنواره ملی عکس« من زندگی را دوست دارم»

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: قریب به دو هزار و ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی عکس« من زندگی را دوست دارم»، با موضوع بیماری های خاص رسیده است..
کد خبر: ۸۶۶۹۵۵۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی نذیری عصر امروز (13 اردیبهشت) در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس" من زندگی را دوست دارم که با موضوع بیماران خاص برگزار شد، گفت: این جشنواره 24 آذرماه سال گذشته در استان کلید خورد که از ان روز تاکنون 140 روز می گذرد و در این مدت نیز فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: تمام تلاش ما همراه کردن فرهیختگان، هنرمندان، مسئولان و مردم بوده که باید از سازمان های مردم نهاد و تشکل هایی که در حوزه بیماری های خاص فعالیت می کنند، قدردانی کرد.

رئیس جشنواره ملی عکس من زندگی را دوست دارم، با اشاره به آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره اعلام کرد: 630 عکاس از 31 استان کشور قریب به دو هزار و 600 اثر به دبیرخانه ارسال کردند.

وی افزود: 9 اثر در بخش های مختلف با موضوع بیماران خاص از سوی هیئت داوران به عنوان عکس های برگزیده انتخاب شدند.

نذیری به برخی از چالش های این جشنواره هم اشاره کرد و گفت: برخی از بیمارستان های دولتی و خصوصی اجازه گرفتن عکس را به عکاسان نمی دادند و از طرفی برخی از خود بیماران نیز با عکاسان همکاری نمی کردند. از طرفی تامین منابع مالی یکی از دغدغه ها بود که استانداری کمک زیادی در این زمینه انجام داد.

وی به برگزاری دوره آموزش عکاسی به بیماران خاص در استان اشاره کرد و گفت: این دوره به مدت سه ماه و نیم توسط رضا وهمی، یکی از عکاسان بین المللی استان انجام شد و 600 نفر از بیماران خاص اموزش های تئوری و علمی دیدند.

گفتنی است، نخستین جشنواره ملی عکس من زندگی را دوست دارم به همت استانداری گلستان و بنیاد امور بیماری های خاص کشور برگزار شد.باید کارهای اساسی در حوزه سلامت گرگان صورت بگیرد

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها