مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در گفتگو با «خبرگزاری بسیج»:

دیپلماسی امروز ما، آمریکا را پررو و زیاده خواه کرده است/دیپلماسی لبخندی که برجام را رقم زد سبب غارت اموال ایران توسط آمریکا شد

برجام کاملا پیچیده است و متاسفانه دارای زوایای و ابعاد سری فراوانی است و حتی برای مسوولین و نمایندگان مجلس پوشیده است و یک سند سری است لذا دیپلماسی لبخندی که برجام را رقم زد سبب شد تا نتایج زشتی نیز عاید ملت ایران شود.
کد خبر: ۸۶۶۹۵۶۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درباره غارت دارایی های جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا، اظهار کرد: در این باره باید گفت این گونه اقداماتی که از سوی دولت های جمهوری اسلامی صورت گرفته است کاملا اشتباه است و نباید به آمریکا اعتماد کرد و دارایی های کشور را در چنگال آمریکای خبیث قرار دهیم.

وی ادامه داد: کسانی که دارایی های کشور را از کشور خارج کردند و به هر بهانه‌ای به آمریکا بردند، این موضوع را از چشم رسانه ها و مطبوعات پنهان کردند.

تویسرکانی تاکید کرد: قطعا نوع رفتار و گویشی که ما در این سالهای اخیر با آمریکایی ها داشته ایم، آنها را به این اقدامات زشت تحریک کرده است و در حقیقت به اصل این سرمایه گذاری ایراد داریم و برخلاف تدابیر و سیاست های نظام بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: وضعیت دیپلماسی امروز ما، آمریکایی ها را پررو و زیاده خواه کرده است و آمریکایی ها را به اقدامات خصمانه ای علیه جمهوری اسلامی وادار کرده است.

تویسرکانی افزود: دولتمردان جمهوری اسلامی باید به گونه ای برخورد کنند که هیچ کشوری به خود اجازه ندهد که قصد چپاول ایران و اموال ایران را کند؛ البته آقای رئیس جمهور و سایر دولتمردان برای جلوگیری از این سرقت بین المللی به تکاپو افتاده اند.

وی تصریح کرد: دولت نباید فقط به اقدامات حقوقی بسنده کند و باید اراده ای جدی برای برخورد با آمریکا داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: برجام کاملا پیچیده است و متاسفانه دارای زوایای و ابعاد سری فراوانی است و حتی برای مسوولین و نمایندگان مجلس پوشیده است و یک سند سری است لذا دیپلماسی لبخندی که برجام را رقم زد سبب شد تا نتایج زشتی نیز عاید ملت ایران شود.

ارسال نظرات