حجت الاسلام سلیمانی در جمع بسیجیان حوزه علمیه الزهرا(س) بافق:

شهید مطهری جایگاه ویژه ای در نظام، انقلاب و فرهنگ تشیع داشته و دارد

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی ضمن اشاره به روز شهادت علامه مجاهد شهید مطهری ایشان را از جمله شخصیت های ارزشمندی معرفی کرد که جایگاه ویژه ای در نظام، انقلاب و فرهنگ تشیع داشته و دارد .
کد خبر: ۸۶۶۹۵۷۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق، روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) بافق گفت:جشن روز معلم با حضور مؤسس حوزه حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی ، مدیر و کلیه اساتید و کادر مدرسه برگزار شد.

در این جشن حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی ضمن اشاره به روز شهادت علامه مجاهد شهید مطهری ایشان را از جمله شخصیت های ارزشمندی معرفی کرد که جایگاه ویژه ای در نظام، انقلاب و فرهنگ تشیع داشته و دارد .

وی شهید مطهری را جزء چهره هایی دانست که تحول عظیمی در بعضی از جریانات بوجود آورد و افزود: شهید مطهری از نظر قلم و نویسندگی کتابی را نوشته که کسانی که سواد خواندن و نوشتن داشته باشند می توانند از کتاب او بهره بگیرند و به کتابهای ایشان از جمله داستان راستان اشاره نمود.

مؤسس حوزه علمیه خواهران از دیگر کتابهای شهید مطهری به روش رئالیسم اشاره کرد و گفت : این کتاب از جمله کتابهایی است که اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی می باید در مقابل این کتاب زانو بزنند و در همین رابطه به خاطره ای از یکی از اساتید فلسفه دانشگاه بنام حسینعلی راشد که روحانی ای بود متدین که در شب های جمعه در رادیو سخنرانی می کرد.

شهید مطهری وقتی به تهران رفت یک روز در دانشگاه به عنوان مهمان در کلاس آقای راشد شرکت کرد بعد از چند دقیقه سخنرانی شهید مطهری از ایشان اشکال گرفتند با اینکه اقای راشد شهید را نمی شناخت گفته شما آقای مطهری هستید ؟ و مرحوم راشد در پاسخ به علت شناختن ایشان گفته بود : من نوشته های شما را دیده بودم و از نوشته شما فهمیده بودم که یک محقق هستید و کسی که می تواند اشکال بر سخن من بگیرد یک شخصیت بالایی می باشد.

در پایان جشن از کلیه اساتید با اهدا هدایایی قدردانی شد .


ارسال نظرات
آخرین اخبار