تیم های والیبال و شطرنج دانشگاه محقق اردبیلی جهت شرکت در مسابقات بین المللی ترکیه به این کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۶۹۶۵۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دانشگاه دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم اعزام دانشجویان به مسابقات بین المللی ترکیه با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان سفیران فرهنگی و سمبل دانشجویان دانشگاه های ایران در این مسابقات حاضر می­شوند، گفت: امید می رود اجرای چنین برنامه هایی توسط مسئولین تربیت بدنی دانشگاه تداوم یابد.

وی با بیان اینکه ورزش، کسالت و تنبلی را از انسان زدوده و به وی نشاط و شادابی می بخشد، افزود: ورزش، روحیه شجاعت، از خود گذشتگی، مبارزه با ظلم و ظالم و دفاع از مظلوم را درانسان تقویت نموده و اراده وی را قوی می سازد.

فنی اصل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ورزش مبنی بر اینکه همه آحاد مردم باید ورزش را جدی بگیرند و آنرا برای سلامتی خود یک ضرورت و کار لازم به حساب آورند، تاکید کرد: جامعه ورزشکار، جامعه ای پرتلاش، با نشاط و زنده است و جامعه ما امروز به طراوت و نشاط نیازمند است؛ چراکه ایجاد شور و نشاط و شادابی و نیز ترویج و گسترش ورزش در بین دانشجویان بسیار مهم است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: دانشگاه‌ها محفل بسیار خوبی برای روی آوردن دانشجویان به ورزش هستند؛ چراکه سن دانشجویی بهترین زمان برای انجام فعالیت‌های ورزشی است.

گفتنی است تیم های والیبال و شطرنج دانشجویان پسر دانشگاه محقق اردبیلی طی هفته جاری در مسابقات بین المللی شش جانبه در دانشگاه آتاتورک ترکیه حضور خواهند یافت.

ارسال نظرات