مینو اصلانی گفت: با کوتاهی و عدم نظارت مسئولان ذیربط و با تبلیغات گسترده ای که در این خصوص انجام می شود مردم کشور ما به حضور در کشورهای منشأ فساد و مروج فسق و فجور تشویق و ترغیب شده اند.
کد خبر: ۸۶۶۹۶۷۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص تبلیغات گسترده برای سفر به کشورهای منشأ فساد گفت: متأسفانه در حال حاضر تمام تورهای گردشگری دائماً تبلیغات سفر به کشورهای معروف به فحشا از جمله ترکیه را به تلفن همراه افراد انجام می دهند.

وی افزود: با کوتاهی و عدم نظارت مسئولان ذیربط و با تبلیغات گسترده ای که در این خصوص انجام می شود مردم کشور ما به حضور در کشورهای منشأ فساد و مروج فسق و فجور تشویق و ترغیب شده اند.

مسئول بسیج جامعه زنان با بیان اینکه ولنگاری فرهنگی در جامعه ما بسیار زیاد شده است خاطر نشان کرد: مسئولان اصلی فرهنگی کشور باید مسائلی را که به لحاظ فرهنگی با جامعه اسلامی ما مطابقت دارد را گسترش دهند.

مسئول بسیج جامعه زنان با اشاره به هشدارهای اخیر مقام معظم رهبری درخصوص سفر به کشورهای بی بندو بار و منشأ فساد گفت: جای تأسف و خفت دارد که این همه نقاط گردشگری به لحاظ تاریخی در کشورمان وجود دارد اما مردم ما تحت تأثیر تبلیغات و هزینه کم سفر به کشوری مثل ترکیه سفر می کنند.

اصلانی تأکید کرد: تذکر مقام معظم رهبری در این رابطه یک نقشه راه مهمی است که به آن اشاره شد و مسئولان فرهنگی کشور مانند وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی که فقط اسم فرهنگ را به یدک می کشد باید حساسیت بیشتری به خرج دهند.

ارسال نظرات