یادواره شهدای بیسیم چی شهرهرسین شهرستان کرمانشاه با حضور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۹۷۱۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
به گزارش سرویس بسیج  مساجد و محلات خبرگزاری بسیج ، محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و با حضور پرشور مردم انقلابی شهرستان یادواره شهدای بیسیم چی در هرسین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه شهرستان هرسین در ابتدای این جلسه ضمن عرص خوشامد گویی به حاضران در مراسم و تشکر از بانیان آن به خصوص هیئت رزمندگان اسلام شهرستان و سپاه ناحیه اظهار داشت : امسال به برکت خون پاک شهدا قرعه به نام شهرستان هرسین افتاد و خدا را شاکریم که پس از گذشت 30سال از دوران دفاع مقدس هنوز همان روحیه شهادت طلبی و ایثار در بین مردم و جوانان ما دیده می شود.

در ادامه سردار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی به بیان هشدارهای در خصوص توطئه های استکبار بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئله نفوذ و لزوم هوشیار بودن مردم و مسئولین در این زمینه پرداخت.

رونمایی از تمبر یادبود شهدای بیسیم چی شهرستان و تجلیل از خانواده های شهدای بیسیم چی و قرائت مداحی با نوای مداح اهل بیت(ع) ابراهیم رحیمی از دیگر برنامه های این مراسم بود.


ارسال نظرات