مسئول بسیج رسانه اصفهان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

ترویج گفتمان انقلاب‎اسلامی؛ وظیفه خطیر رسانه‎های انقلابی

رضا صفری گفت: عناصر حزب اللهی باید از قدرت رسانه جهت تبیین هر چه بیشتر گفتمان انقلاب اسلامی در سطح دنیا استفاده کنند.
کد خبر: ۸۶۶۹۷۳۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
رضا صفری مسئول بسیج رسانه اصفهان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: رسانه ها امروز در دنیا به عنوان یکی از مولفه های قدرت محسوب می شوند چرا که مدیریت افکارعمومی توسط رسانه ها شکل می گیرد.

وی افزود: به همین دلیل رسانه ها از قدرت زیادی جهت نقش آفرینی برای دیگر ارکان و مولفه های قدرت در جامعه محسوب می شوند.

صفری با بیان اینکه امروز گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا اهمیت ویژه ای یافته تصریح کرد: به همین دلیل عناصر حزب اللهی باید از قدرت رسانه جهت تبیین هر چه بیشتر این گفتمان در سطح دنیا استفاده کنند.

مسئول بسیج رسانه اصفهان اظهار داشت: ما باید به دنبال ایجاد یک راهکار منسجم و بلند مدت باشیم که در آن رسانه های ما در کنار همدیگر بتوانند ضمن برملا کردن توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، به ترویج گفتمان انقلاب اسلامی هم کمک کنند.

صفری عنوان کرد: ما باید رسانه هایی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم و این میسر نمی شود مگر اینکه به دنبال تربیت کادر مورد نیاز رسانه هایی باشیم که قرار است در تراز انقلاب اسلامی فعالیت کنند.

وی ادامه داد: رسانه به خودی خود انقلابی نمی شود بلکه عناصری که در رسانه فعالیت می کنند باید دارای تفکرات انقلابی باشند تا بتوان گفت آن رسانه انقلابی است.

صفری افزود: نکته دوم این است که ما باید به دنبال تربیت مدیرانی باشیم که در تراز انقلاب اسلامی کار می کنند یعنی علاوه بر آن بدنه کارشناسی رسانه ها، ما باید مدیران در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم و نکته بعدی این است که باید به تکنیک ها، ترفند ها و تخصص های روز دنیا هم به عنوان یک رسانه اشراف داشته و ازآنها استفاده کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار