مراسم بزرگداشت روزعقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه رودان با سخنرانی حجت الاسلام عباس شمس مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان امروز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۹۷۴۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹



به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج مراسمی باحضور پاسداران ، بسیجیان ،فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت ومعلمان بسیجی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عباس شمس مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان برگزار شد.

حجت الاسلام عباس شمسدر این مراسم پیوند بین هفته معلم و هفته عقیدتی در سپاه و بسیج را مایه برکت دانست و اظهار کرد: فرزند علامه شهید مطهری درباره پیوند بین شهید مطهری و رهبرانقلاب می گوید هیچ شخصیتی مانند پدرم رهبر انقلاب را نشناخت و هیچ شخصیتی به غیر از رهبر انقلاب پدرم را نشناخت و این نشان از پیوند عمیقی است که بین علامه شهید مطهری ورهبرانقلاب بوده است.

وی افزود: زمانی که استاد مطهری قدم به شهر مقدس قم نهاد همزمان با رحلت حضرت آیت الله حایری یزدی موسس حوزه علمیه قم بود لذا این شهید مبانی علمی خودش را از رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آن بزرگ مرد تاریخ کسب فیض کرد و مبارزات خود را از آن زمان آغاز کرد.

شمس ادامه داد: امام راحل در رابطه با آثار شهید مطهری می فرماید، آثار بجا مانده از این شهید بزرگوار هم جنبه علمی دارد که در دانشگاه ها مورد تدریس قرار می گیرد وهم از ایشان کتاب های قابل فهمی مثل داستان راستان برای مردم کوچه و بازار بجا مانده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان اضافه کرد: آثار بجامانده از این شهید بزرگوار فقط مخصوص نسل های گذشته نیست و متعلق به نسل های آینده است و مقام معظم رهبری هم در وصف این آثار می فرمایند مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران از آثار بجامانده از این بزرگوار است.

وی درد پایان خاطر نشان کرد ماپاسداران و بسیجیان که خودمان را زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) تلقی می کنیم وخودمان را مصلح می دانیم و از خداوند متعال فرج صاحبمان را طلب می کنیم اول باید خودمان را رصد کنیم واعمال و کردارمان را کنترل نماییم.

ارسال نظرات