دوهزار و500میلیاردریال برای تکمیل جاده پاتاوه -دهدشت نیاز است

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای تکمیل و بهره برداری جاده ملی پاتاوه - دهدشت، افزون بر دو هزارو 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۸۶۶۹۷۵۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

حسن فدایی یکی از مهمترین طرح های مهم و ملی در این استان را جاده ملی پاتاوه - دهدشت به طول حدود 137 کیلومتر اعلام کرد.وی بیان کرد: این محور ارتباطی هم اکنون به دلیل کمبود اعتبار و مطالبات پیمانکار نیز راکد است.

فدایی تصریح کرد: با توجه به رایزنی های انجام شده از سوی مسئولان اجرایی استان ادامه روند اجرایی این طرح از حدود دو هفته دیگر مجدد آغاز خواهد شد.وی میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح را کمتر از 67 درصد اعلام کرد و افزود: برای سال 94 افزون بر 500 میلیارد ریال برای این طرح پیش بینی شده بود که تاکنون رقمی کمتر از 100 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: این جاده ارتباطی 13 دهنه تونل به طول حدود هشت کیلومتر و 550 ابنیه فنی دارد و یکی از بزرگترین پروژه‌های در دست اجرا در استان کهگیلویه وبویراحمد است.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ضمن کوتاه تر شدن مسیر اصفهان به بنادرجنوبی کشور، بیش از 400 روستای در دو شهرستان بویراحمد و کهگیلویه و جمعیتی افزون بر 100 هزار نفر از نعمت جاده مناسب برخوردار خواهند شد.

ارسال نظرات