خبرهای داغ:
مدیر فروش منطقه خاورمیانه شرکت toksel می گوید: در هیچ کجای جهان مانند اصفهان نمی توانید این حجم از تراکم واحدهای سنگ را پیدا کنید.
کد خبر: ۸۶۶۹۷۶۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، "کُرای چاکار" که از مشارکت کنندگان دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته اصفهان از کشور ترکیه است، یک بار در سال 2006 به اصفهان سفر کرده و بازار اصفهان در زمینه صنعت سنگ و همچنین ظرفیت های این استان را از نزدیک و به دقت رصد کرده است. او امسال با حضور مستقیم در نمایشگاه اصفهان قصد دارد از این ظرفیت ها برای مجموعه خود بازارسازی کند.

او در این باره گفت: هدف ما از حضور در نمایشگاه اصفهان، معرفی فعالیت های این شرکت در زمینه صنعت سنگ است. ما به دنبال شریک تجاری در ایران نیستیم و هیچ شریک تجاری نیز در ایران نداریم، بلکه می خواهیم به صورت مستقیم با ایران وارد فعالیت اقتصادی شویم.

وی افزود: اصفهان شهر بسیار معروفی در زمینه صنعت سنگ است که 2 هزار واحد و کارخانه سنگبری ثبت شده و 2 هزار واحد ثبت نشده دارد و در واقع وقتی از اصفهان حرف می زنیم از 4 هزار واحد فعال در زمینه صنعت سنگ صحبت می کنیم. شما در هیچ کجای دنیا نمی توانید چنین حجم از واحد را پیدا کنید و این یک مزیت بسیار بزرگ است.

مدیر فروش منطقه خاورمیانه شرکت toksel تأکید کرد: علت حضور ما در اصفهان همین است. شرکت تُکسِل، تبحر زیادی در زمینه فرآوری صنعت سنگ دارد و مایل است که اطلاعات و دانش فنی خود را نیز در اختیار مردم اصفهان قرار دهد.

او ادامه داد: این شرکت در زمینه ساخت ماشین آلات فرآوری سنگ، ساب، پلیش و برش فعالیت می کند و ساخت ماشین آلات این حوزه را با این برند معتبر انجام می دهد.

وی با اشاره به این که شرکت تکسل از سال 1972 تأسیس شده و از سال 1992 فروش و صادرات خود را به اروپا، شمال و جنوب آمریکا و روسیه آغاز کرده است، اظهار داشت: ما به دنبال افزایش ارتباطات خود در دیگر کشورها و به خصوص ایران هستیم.

وی تأکید می کند: ضعف صنعت سنگ اصفهان، قدیمی بودن و فرسوده بودن ماشین آلات است و فعالان این صنعت باید تعویض ماشین آلات خود را انجام دهند چراکه در غیر این صورت، فرصت های صادراتی بی نظیری که اکنون برای ایران پیش آمده است، از بین می رود.

وی می گوید: اکنون بهترین فرصت برای صنعت سنگ ایران است که بتواند صادرات خود را به کل دنیا شروع کند و این امر بدون شک مستلزم تغییر تکنولوژی و تعویض ماشین آلات فرسوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها