لیگ دسته اول فوتبال باشگا های کشور :

پیروزی پرگل آلومینیوم در دقایق پایانی برابر داماش گیلان

هفته سی و ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر دیروز برگزار شد و در یکی از این دیدارها آلومینیوم اراک در استادیوم امام خمینی(ره) میزبان داماش گیلان بود.
کد خبر: ۸۶۶۹۷۸۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته سی و ششم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور مقابل داماش گیلان به پیروزی رسید.

در این مسابقه که از ساعت ۱۷ روز دوشنبه در اراک برگزار شد نماینده استان مرکزی توانست با حساب ۴ بر ۳ از سد حریف خود بگذرد.

آلومینیوم در این مسابقه با ترکیب مصطفی میرزایی، وحید جعفری، ابوالفضل کمانی، اکبر بختیاری، ابوالفضل قربانی، وحید نعمتی، رسول سروش نیا، اسحاق سبحانی، میثم آقایی، حامد بصیری و عماد میرجوان کار را آغاز کرد و در ادامه حسین احمدلو، روح اله عرب و رضا سلیمانی به ترتیب جایگزین وحید جعفری، عماد میرجوان و اسحاق سبحانی شدند.

در سوی دیگر میدان داماشی ها با ترکیب میلاد پورقلی، مصطفی حاجتی، هادی سهرابی، مهیار نوری، حسن نجفی، محمد مهدی زاده، میلاد قربان زاده، سعید قدمی، محمد رستمی، حمید خدا بنده لو و حسن گوهری مسابقه را آغاز کرد و در ادامه هم حافظ یعقوبی، محمدرضا مهدوی و سعید مرتضوی به ترتیب به جای حسن نجفی، حمید خدا بنده لو و مصطفی حاجتی به بازی آمدند.

در این دیدار پرفراز و نشیب ابتدا وحید جعفری، یار جوان آلومینیوم که برای نخستین بار در این فصل به بازی گرفته شد، روی ارسال وحید نعمتی دروازه داماش را در دقیقه ۲۹ باز کرد اما این گل تنها سه دقیقه دوام آورد و خیلی زود و در دقیقه ۳۲ میلاد قربانزاده موفق شد از اشتباه بازیکنان آلومینیوم استفاده کند و توپ را به تور آلومینیوم بدوزد.نیمه نخست با این نتیجه خاتمه یافت اما نیمه دوم پرگلتری در راه بود.

 در دقیقه ۵۴ حمید خدابنده لو روی توپی که در دفاع آلومینیوم ناقص دفع شد توپ را به زیبایی وارد دروازه آلومینیوم کرد تا داماشی ها بازی باخته را برگردانند.اما آنها نتوانستند برتری را حفظ کنند و در ادامه سه بار دیگر دروازه خود را باز شده دیدند

ابوالفضل قربانی در دقیقه ۶۶ ارسالی دیگر از وحید نعمتی را به گل تبدیل کرد و پس از او نیز رضا سلیمانی بازهم روی کرنر ارسالی توسط وحید نعمتی در دقیقه ۷۳ گلزنی کرد.بازی تا دقایق پایانی با حساب سه بر دو ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۸۸ و از روی ضدحمله خطرناک آلومینیوم، رضا سلیمانی بار دیگر دروازه داماش را باز کرد تا امید داماشی ها ناامید شود . البته آنها باز هم عقب ننشستند و در دقیقه ۹۰ توانستند سومین گل خود را بوسیله هادی سهرابی به ثمر برسانند تا با حداقل اختلاف در این دیدار مغلوب شوند.

در این دیدار میثم آقایی، روح اله عرب و رضا سلیمانی از آلومینیوم و مهیار نوری، حسن نجفی و حسن گوهری از داماش با کارت زرد داور بازی جریمه شدند.

بدین ترتیب و در پایان هفته سی و ششم آلومینیوم اراک با ۴۷ امتیاز به رده نهم جدول صعود کرد.

آلومینیوم اراک هفته آینده می بایست سه شنبه در شیراز به مصاف فجرشهید سپاسی این شهر برود.

ارسال نظرات