خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج:

شهید مطهری از طلایه داران جریان فکری انقلاب بود

فرمانده ناحیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج بیان کرد: شهید مطهری از سرمایه های عظیم و طلایه داران جریان فکری، حضرت امام خمینی (ه)بود که در فرایند انقلاب اسلامی به شمار می رفت.
کد خبر: ۸۶۶۹۸۴۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

غلامرضا مهرعلیان فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)شهرستان آوج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ضمن تبریک به مناسبت هفته عقیدتی و گرامیداشت مقام معلم گفت: اندیشه های استاد شهید مطهری از استوانه های فکری و ایدئو لوژیک انقلاب اسلامی می باشد.

وی افزود: شهید مطهری از سرمایه های عظیم و طلایه داران جریان فکری، حضرت امام خمینی (ه)بود که در فرایند انقلاب اسلامی به شمار می رفت.

این مسئول در ادامه با اشاره به درک هوشمندانه این شهید والا مقام از وضعیت جامعه و مقتصیات زمانه خود اظهار کرد: شهید مطهری با سازماندهی نیروهای انقلابی و علاقمند به حضرت امام (ره) آرایش جدید را در شرایط پر خفقان ناشی از اعمال سیاست های آمریکایی و غربی شاه برای پشتوانه سازی فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی بوجود آورد.

مهرعلیان تصریح کرد: امروزه فرهنگ منحط و لیبرال دموکراسی غربی با برخورداری از حمایت ابر سرمایه داری فاسد، جنگ نرم و تهاجم همه جانبه را علیه هویت و موجودیت انقلاب و ارزش های دینی و اسلامی ملت ایران سازماندهی و عملیاتی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های ماندگار و الهام بخش تفکر و اندیشه های شهید مطهری برای تماس نسل ها و جوامع بشری متذکر شد: با تائسی به الگوها و ارزش های مبارزاتی شهید مطهری در دوران رویارویی با مکاتب و اندیشه های الحادی و التقاطی بسیار رهگشا خواهد بود.

5002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها