همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر، مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری شهرکرد با حضور شهردار، معاونان، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان استانی در مجتمع تفریحی کوثر شهرستان سامان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۹۸۸۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این گردهمایی و اردوی یک روزه، نورالله غلامیان دهکردی، شهردار شهرکرد با تبریک هفته کار و کارگر گفت: کارگران قشر زحمتکش هستند که چرخ‌های مدیریت شهری توسط این قشر خدوم چرخانده می‌شود.

شهردار شهرکرد افزود: توجه به بهبود وضعیت معیشتی کارگران شهرداری در اولویت کاری مجموعه مدیریت شهری شهرکرد قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تقدير از قشري که به دنبال کسب رزق و روزي حلال است و با قناعت در حال سپري کردن زندگي خود است، در نوع خود بسيار ارزنده و به جاست.

شهردار شهرکرد با اشاره به اينکه امروز با دستان پرتوان کارگران هر روز خدمات اين مجموعه متجلي مي‌شود، اظهار کرد: توسعه شهر در گرو تلاش کارگران شهرداري بوده تا شهري آباد و پاک را براي شهروندان مهيا کنند.

غلاميان دهکردی خاطرنشان کرد: همه کارکنان شهرداری زحمت می‌کشند و کارگران خدمات شهری انسان‌های وارسته‌ای بوده که با اخلاص کار می‌کنند.

شهردار شهرکرد با بيان اينکه کارگران خدماتي حافظ تميزی و پاکی شهر هستند،‌ اظهار داشت:‌ قطعاً تلاش اين افراد برای شهروندان آشکار و نمايان است.

وي تصريح کرد: همه مجموعه شهرداري بايد براي داشتن شهري شاداب و آباد تلاش کنند چون شهر امانت مردم بوده و براي حفظ و تميزي آن کوشا باشيم.

در این مراسم ضمن تجلیل از کارگران شهرداری و رسیدگی به مشکلات این قشر، برنامه های شاد و متنوعی به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر توسط هنرمندان استان اجرا شد.

ارسال نظرات