خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در دیدار با جهادگران:

حرکت جهادگران نمونه بارز "اقدام و عمل" است

نماینده ولی فقیه استان قزوین اظهار کرد: هر نکته ای از اقدام و عمل بگوئیم از این برتر نخواهد بود که رهبربی عملکرد شما را تایید می کنند و از کل جامعه نیز می خواهند که مانند شما عمل کنند.
کد خبر: ۸۶۶۹۹۰۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در آستانه آغاز هفته بسیج سازندگی اعضای این قشر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین دیدار کردند.

حمید رضا اله بداشتی مسئول بسیج سازندگی استان ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته بسیج سازندگی گزارش کاملی از وضعیت این قشر در استان و مجموعه فعالیت هایش طی سال ارائه کردند.

حجت الاسلام عابدینی ضمن  ابراز خرسندی از حضور در جمع کوشای بسیج سازندگی گفت: شما قشری هستید که به صورت واقعی و در عمل اقدام به پیروی از منویات رهبری می‌نمائید و بیشترین دغدغه را در این موضوع دارید، حال آنکه بسیاری از مسئولین احسنت گوی شما هستند ولی در عمل هیچ اقدامی از جانب آنها مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان این نکته که منظور رهبر از کلمات اقدام و عمل همین گروه های جهادی است تبیین کرد: منظور رهبری از این نامگذاری به نوعی تقدیر از تلاشگران عرصه جهاد است که بدون هیچ چشم داشتی برای محرومیت زدایی تمام تلاش خود را به کار می برید.

نماینده ولی فقیه در استان توضیح داد: هر نکته ای از اقدام و عمل بگوئیم از این برتر نخواهد بود که رهبر عملکرد شما را تایید می کنند و از کل جامعه نیز می خواهند که مانند شما عمل کنند.

این مسئول عنوان کرد: در شرایطی که دشمنان دین اراده کرده اند که به هر طریقی ضربه های خود را بر پیکر انقلاب وارد کنند اراده خداوند در کار دیگری است و از طرفی خداوند متعال گاهی کار های خود را از طریق بندگانش پیش می برد، اگر بخواهیم اراده خداوند را عملی کنیم اقدام را ضمیمه کارهایمان نمائیم چرا که خداوند خدای همه عالم است و هیچ تلاشی را بی پاسخ نمی گذارد.

این مسئول مطرح کرد: برای من و همه مسئولین لازم است که شاهد تلاش و کوشش سازمان بسج سازندگی باشیم چرا که هم کوشا هستید و عمل شما باقیات الصالحات است که همیشه خیر آن به شما می رسد، همواره خدای متعال را بابت این نعمت شکرگذار باشید.

حجت الاسلام عابدینی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی تشریح کرد: دولتمردان باید بدانند که اجرای منویات رهبری با عملی بسیج گونه ممکن است و برای رسیدن به رفاه و پیشرفت سه مشخصه منابع داخلی، نیروی انسانی و مدیریت لازم است.

وی ادامه داد: خیلی از کشور ها از منابع غنی محرومند، مواد اولیه وارد می کنند و با استفاده از فناوری از آن سود چندین برابر کسب می کنند که نمونه بارزآن ژاپن است، حال آنکه ما منابع سر شاری داریم و در بخش نیروی کار هم نیروی کارآمدی داریم که بر پایه دانش و محهرت اقدام می کنند.

امام جمعه شهر قزوین گفت: عنصر مدیریت موضوعی است که شما جهادگران در طول سفر های جهادی به دست می آورید و مسئولین می توانند از تجربیات شما بهره مند شوند ، البته ما مدیران خوبی در سطوح مختلف داریم که با همکاری مردم می توانند اقتصاد را شکوفا کنند.

حجت الاسلام عابدینی در بخش پایانی سخنانش بیان کرد: آفت تمامی برنامه های رو به جلو انتظار کمک از غیر و چشم امید بستن به بیرون از مرز های خود می باشد، تا زمانی که به طناب بی جان و پوسیده دشمن چنگ بیاندازیم تنها حاصل آن سقوط در چاه  خواهد بود.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها