خبرهای داغ:
امام جمعه بوئین زهرا معلمان را گنجینه های ارزشمند فرهنگی دانست و بیان کرد: همکاری معلمان و بسیجیان می تواند باعث اعتلای فرهنگی کشور شود.
کد خبر: ۸۶۶۹۹۱۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا به همراه پایوران این ناحیه با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام محمد همایون زرینه ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی به پاسداران و بسیجیان آن ها را اسطوره روزگار و آیت ایثار خواند و از زحمات و تلاش های آنان تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: امروز ما خلاهایی که در زمینه فرهنگی داریم به مراتب از بقیه زمینه ها مهم تر است و امروز کار فرهنگی سپاه پاسداران بسیار پر رنگ است و این بسیار با ارزش است و هر چه قدر ما بتوانیم در زمینه فرهنگی پیشرفت داشته باشیم دشمن سخت تر می تواند به ما نفوذ کند.

وی  با بیان اینکه امروز بمباران تبلیغات دشمن بسیار زیاد است  گفت: ما هر چه قدر هم بدویم باز از دشمن عقب هستیم لذا باید با سرعت تمام حرکت کنیم و این انتظار وظایف سپاه بیشتر می کند.

زرینه تلاش در زمینه خنثی سازی جنگ نرم را بسیار مهم دانست و به سخن رهبر انقلاب در این زمینه اشاره کرد که می فرمایند: «اگر ما در جنگ نرم عرق بیشتری بریزیم در جنگ سخت خون کمتری خواهیم داد».

امام جمعه بوئین زهرا وجود رهبر انقلاب در جامعه را نعمت بزرگی دانست و افزود: جامعه باید شکر گذار این رهبر فرزانه باشد و از رهنمودهای ایشان استفاده کند.

زرینه به مجاهدت های شهید مطهری اشاره کرد و خاطر نشان کرد: شهید مطهری درد اسلام و درد ارزش های آن را می دانست و به همین دلیل فریاد های او برای اسلام بسیار با ارزش بود.

امام جمعه بوئین زهرا معلمان را گنجینه های ارزشمند فرهنگی دانست و بیان کرد: همکاری معلمان و بسیجیان می تواند باعث اعتلای فرهنگی کشور شود.

وی در پایان فضیلت های ماه رجب را برشمرد و گفت: ماه رجب حتی قبل از اسلام هم جزء ماه های حرام بود و مردم آن زمان هم منتظر رجب بودند تا از خدایان خود طلب استغفار کنند.


2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها