معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان خبر داد؛

بشاگرد همچنان پیشتاز در محرومیت/ کپرهایی که مردم را‌‌‌ رها نمی‌کند

معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان گفت: مردم محروم روستاهای بشاگرد زیر سایه کپر‌هایشان نشسته‌اند و با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۶۹۹۱۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدجواد حقانی‌فرد، معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان گفت: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مسئولان هر کشور پیش از وقوع هر بلای طبیعی و غیرطبیعی، بازسازی کشور و به حداقل رساندن سختی‌ها و مشقت‌های بلایا برای مردم است که این امر با برنامه ریزی دقیق دولت و بهره‌گیری از همه توانمندی‌های موجود در کشور صورت می‌گیرد، اما این امر پس از گذشت سال‌ها هنوز در شهرستان محروم بشاگرد تحقق نیافته است.


وی ادامه داد: بشاگردی که سال‌ها است به عنوان محروم‌ترین منطقه کشور معرفی شده است و اکنون کمتر کسی در کشور وجود دارد که شهرستان بشاگرد و محرومیت آن را نشناسد.


معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان افزود: بشاگرد در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۷ به شهرستان ارتقاء یافت، اما شهرستان شدن آن نیز کمکی به مردم محروم روستاهای این دیار نکرد و مردم ولایت مدار این شهرستان همچنان با فقر و مشکلات زیاد دست و پنجه نرم می‌کنند.


حقانی‌فرد، با بیان اینکه این شهرستان با آمار بیش از ۵۰ درصد نرخ بیکاری رتبه اول را در کشور دارد، تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد جاده‌های این شهرستان خاکی و صعب العبور است.


وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی لرستان هر چند وقت یکبار با برپایی بیمارستان صحرایی و ویزیت رایگان به مردم این منطقه خدمت رسانی می‌کند، افزود: این کمک‌ها کافی نیست و لازم است مسئولین به طور مستقیم از این مناطق بازدید کرده و مشکلات این منطقه را حل کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار