معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت مشخصات هیئت‌های مذهبی و مداحان استان در سامانه طوبی از پانزدهم اردیبهشت سال‌جاری شروع می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۹۹۳۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
حجت‌الاسلام سیدعبدالرشید موسوی‌متین، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۱۳ اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: با اعزام مبلغین ویژه به شهرستان‌ها مراسم معنوی اعتکاف امسال به بهترین شکل برگزار شد و استقبال خوبی از سوی مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان به عمل آمد.
وی در ادامه افزود: اعتبارات فرهنگی خوبی در دو ماهه اول سال جدید بین شهرستان‌ها توزیع شد و در این خصوص باید گزارش طرح‌های فرهنگی به موقع ارسال شود.
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: سامانه طوبی جهت سازماندهی و ثبت اطلاعات مربوط به هیئت‌های مذهبی و مداحان طراحی شده و همکاران می‌بایست از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد همه مشخصات و اطلاعات مربوط به تشکل‌های دینی را در سامانه ثبت کنند.
حجت‌الاسلام موسوی‌متین بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری گفتمان‌هایی با موضوع ایثار و شهادت در مدارس و مساجد هر شهرستان با استفاده از اساتید مجرب برگزار شد.
وی در پایان یادآور شد: رؤسای ادارات باید سرکشی‌های مستمر و نظارت بیشتری بر روحانیون مستقر داشته باشند.
ارسال نظرات