معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: فرهنگ ایثار وشهادت اساس و هویت یک جامعه است و ترویج آن بهترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن و تهدیدات در جامعه است.
کد خبر: ۸۶۶۹۹۵۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

فتاح محمدی در دیدار با ١١ خانواده معظم شهید بخش های ممبی و سرآسیاب شهرستان بهمئی  وسه خانواده شهید بخش قیام شهرستان لنده با حضور مدیرکل بنیاد شهید، مشاور استاندار در امور ایثارگران، فرماندار وجمعی از مدیران، افزود: سرنوشت و تصمیم گیری در جامعه دینی ما مرهون فرهنگ ایثار وشهادت است.

وی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی امروز با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سازمان یافته روبرو هستند و دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از تمام ظرفیت ها، امکانات و ابزارها در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی علیه ایران استفاده می کنند.

محمدی با بیان اینکه، تهاجم های فرهنگی علیه ایران هم اکنون ماهرانه و سازمان یافته است، اظهار داشت: ضعف فرهنگی و کم توجهی به مباحث ارزشی در جامعه موجب هجمه فرهنگی استکبار جهانی علیه انقلاب می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: مردم  ما نگرش مثبت و درستی نسبت به نظام و انقلاب اسلامی دارند و به همین خاطر دشمن نخواهد توانست، فرهنگ ایثار وشهادت را جامعه هدف جنگ نرم خود قرار دهد.

محمدی با بیان اینکه، خانواده های معظم شهدا در مقابله با جنگ نرم می توانند، مهمترین نقش را ایفاء کنند، افزود: خانواده معظم شهدا وایثارگران به عنوان مدافعان، پاسداران و مروجان فرهنگ ایثار وشهادت، این فرهنگ را حفظ و تحکیم ببخشند.

وی تصریح کرد: شهدا وخانواده معزز آنها دارای ماهیتی ارزشی و معنوی هستند و ماندگارترین تاثیرات را در اذهان مردم و جامعه بر جای می گذارند.

ارسال نظرات