دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه درسازمان بسیج مستضعفین کشور با خانواده شهید رضا سلیمانی ابهری

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با خانواده شهید رضا سلیمانی ابهری در ابهر، دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۶۶۹۹۹۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وهفته معلم حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر به همراه حجه الاسلام رحیمی امام جمعه ابهر، حجه الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر و سایر مسئولین سپاه ناحیه ابهر با حضور در منزل خانواده شهید رضا سلیمانی ابهر ضمن تبریک هفته معلم به پدر شهید سلیمانی که از معلمان بازنشسته ابهر می باشد از خانواده این شهید قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است، شهید رضا سلیمانی فرزند نبی الله در تاریخ ۲۸/۶/۱۳۴۷ در شهر ابهر در خانواده ای مذهبی و فرهنگی بدنیا آمد . بعد از گذراندن دوران کودکی پا به مدرسه گذاشت و در دبستان ابن سینا تحصیلات ابتدایی را پشت سر نهاد؛ سپس در مدرسه راهنمایی امیر کبیر و پس از آن در دبیرستان دکتر شریعتی به ادامه تحصیل پرداخت .

در ایام تحصیل چندین بار بعنوان شاگرد اول و ممتاز از مدرسه و معلمین خود جایزه دریافت نمود و چون از نعمت صوت خوش برخوردار بود ضمن آموزش تجوید و قواعد قرائت و نیز احکام و اصول عقاید و حدیث، در جلسات مذهبی در مسابقات مختلف قرآن شرکت کرده و چندین بار در مسابقات استانی مقام ممتازی را کسب نمود.

او اهل مطالعه بود و مطالعه کتابهای مذهبی را دوست داشت، نماز و روزه و دعاهای کمیل و توسل او ترک نمی شد ، شجاع – درسخوان – مهربان – دلسوز و خوش خلق بود و به مال دنیا ارزشی قائل نبود .

ارسال نظرات