به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی:

دیدار کارکنان و مربیان عقیدتی سیاسی طارم با امام جمعه شهرستان

کارکنان و مربیان عقیدتی سیاسی طارم به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۶۹۹۹۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارکنان و مربیان عقیدتی سیاسی طارم به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ضمن خیرمقدم گویی گفت: استاد مطهری نیک می دانست که درخت عمل صالح هرگز در شوره زار عقیده ناپاک به بار نمی نشیند و میوه شیرین اخلاق و عمل شایسته را تنها از باغ سرسبز عقاید طیب و خالص می توان برداشت کرد.

احدی افزود: شهید مرتضی مطهری به دنبال تطهیر اعتقادات مردم از تحریفات و خرافاتی بود که توسط نادان مقدس مآب و کج اندیش و یا دانایان تندرو و افراط پیشه به نام دین رایج شده بود تا چهره واقعی و جذاب دین را جلوه گر سازد.

وی تصریح کرد: شهید مطهری را به حق باید پاسدار و مدافع بزرگ حریم عقاید و معرف اسلامی به شمار آورد که علم و معرفت عمیق را در کنار ایمان راسخ و معنویت یک جا با هم داشت.

همچنین در ادامه امام جمعه شهرستان با تبریک به مناسبت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: چه بسا گروه های کم در مقابل گروه های زیاد پیروز شدند به اذن خدا.

صادقی پوربا بیان اینکه انسان باید در همه کارو همه چیز خدا را ببیند افزود: هر کس مقاومت کند نتیجه آن را خواهد دید.

وی تصریح کرد: اعتقاد خیلی مهم است که امام حسین در این باره می فرمایند:حیات و زندگی از دو چیز تشکیل شده است،اعتقاد و ایستادگی.

امام جمعه شهرستان طارم در پایان با اشاره به این که مهمترین اعتقاد هم برمی گردد به ولایت پذیری و تبعیت از ولایت و رهبر خاطر نشان ساخت: وقتی حضرت علی(ع) دستور داد که قرآنهای بالای سر را بزنند،نزدند و چون از ولایت پیروی نکردند شکست خوردند که اینها نمونه ای از امتحان ولایت می باشد.

ارسال نظرات