تجلیل از اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش زنجان

اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش زنجان توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۰۵۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم تجلیل از مهسا جاور قهرمان ارزنده قایقرانی و اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش زنجان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، سردار صالحی فرماندهی نیروی انتظامی، بلوری مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و خانواده قایقرانی برگزار شد.

فرماندهی نیروی انتظامی در ابتدای این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم ضمن تبریک روز معلم به همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت، گفت: در سایه همین معلمین و مربیان است که امروز شاهد حضور جوانان موفق در جامعه هستیم و موفقیت وافتخار حضور در المپیک این دو قهرمان و زوج موفق ورزشی الگویی مناسب برای جوانان می باشد.

سردار صالحی با قدردانی از برگزاری این مراسم بویژه نگاه حمایتی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: نیروی انتظامی همواره همراه با اداره کل ورزش وجوانان و برنامه های آن می باشد و گسترش ورزش در بین جوانان را فرصت مناسبی برای کاهش ناهنجاری های اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: با موفقیت های اداره کل ورزش و جوانان در استان ها پرداختن به درمان و رفع مشکلات اجتماعی در جامعه کاهش می یابد.

همچنین در ادامه مدیر کل امور بانوان استانداری گفت: موفقیت های زنان جامعه ایرانی در هر عرصه ای نشان از توان بالای آنان در حضور در عرصه های مختلف جامعه دارد.

بلوری افزود: زنان ایران اسلامی به این باور رسیده و ثابت کرده اند که در کنار مردان این سرزمین قله های افتخار را کسب خواهند کرد.

وی در پایان از تلاش و زحمات تمامی دست اندرکاران ورزش خاصه بانوان تقدیر و تشکر کرد.

همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجاندر این جلسه ضمن تبریک اخذ کسب سهمیه المپیک به مهسا جاور و خانواده ورزش استان خاصه خانواده قایقرانی ابراز امیدواری کرد که این قهرمان ارزنده قایقرانی إن شاءا... با تلاش جدی در المپیک ریو نیز موفق عمل نماید.

حسینی با بیان اینکه ورزش موجب تعالی جسم وروح انسان و رشد و پیشرفت و گسترش نشاط و شادابی در جامعه می باشد، افزود: ایجاد بستر و فضای مناسب ورزشی، فرهنگ سازی و تفکر ضرورت ورزش کردن در جوانان موجب مهار نیروهای جوانی و استفاده وبهروری بالا ازآن ها خواهد بود و روحیه امید و عزت و اقتدار را در جامعه افزایش خواهد داد.

وی در ادامه اظهار داشت: لذا مسئولین اداره کل برآنند که با جذب حمایت سازمان ها و ارگان های مختلف، بخش خصوصی و مردم در این عرصه زمینه ساز ایجاد چنین جامعه ای گردد. این موفقیت ارزشمند مهسا جاور می تواند الگوی بسیار مناسبی برای ورود دختران بیشتری به عرصه ورزش و کسب موفقیت خواهد بود.

حسینی با اشاره به اینکه استان زنجان شانس گرفتن سه سهمیه دیگر را پیش رو دارد و این افتخار حضور در المپیک برای هر استانی غرورآفرین بوده و در راستای تقویت انگیزه ی این عزیزان پاداش مناسبی در نظر گرفته شده است .

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از مهسا جاور این قهرمان ملی استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات