مشاور امور خانواده در سپاه امام سجاد(ع)گفت: فرزندان را جذب محیط معنوی و قرآنی نماییم چراکه دژ مستحکمی در برابر تهاجمات و ترفندهای دشمن است
کد خبر: ۸۶۷۰۰۶۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان؛ سرکار خانم زینلی مشاور امور خانواده در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع همسران پاسدار سپاه رودان با اشاره به نقش معنویت افزایی بعنوان اصل آرامش بخش به زندگی در میان خانواده، گفت: دین ما کاملترین و زیباترین دین است و آنچه که امروز بایستس در دیدگان و ذهن ما مرور شود اینکه ببینیم کجاییم، و چه کار کرده ایم.

وی اظهار کرد: ما بایستی با کلام و صحبتهایمان، روند تربیتی فرزندانمان را مشخص و در جهت حفظ حرمت ها و احترام به همدیگر در خانواده تلاش کنیم.

زینلی افزود: فرزندان را جذب محیط معنوی و قرآنی نماییم چراکه دژ مستحکمی در برابر تهاجمات و ترفندهای دشمن است.

این مسئول توجه به سبک زندگی اسلامی، توسل و توجه بانوان به فضائل و ویژگی های حضرت زهرا(س)، تلاش در جهت اقتصاد مقاومتی را از ضرورت های زندگی امروز در خانواده ها عنوان کرد و اضافه کرد: این موارد بهترین ارمغان برای نسل بشر است که باید به آنها دست یابیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقدام و عمل ما بانوان در سال اقصاد مقاومتی، راه اندازی بیت الزهرا(س) است و این برنامه به همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه ناحیه رودان درهفته عقیدتی و گرامیداشت روز معلم وسالروز شهادت استاد مطهری انجام شد.

ارسال نظرات