گروسی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

تلاش مجلس برای بسترسازی مسیر رونق تولید ملی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به واردات بی رویه کالا در طول 30 ماه گذشته اظهار داشت: برای تقویت تولید باید مسیر درستی تعیین شود، مجلس قانونی در این راستا تصویب کرد که از تولیدات رقابت پذیر و رفع موانع تولید حمایت و بستری فراهم شود.
کد خبر: ۸۶۷۰۰۶۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

حسین گروسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به واردات بی رویه کالا در طول 30 ماه گذشته اظهار داشت: برای تقویت تولید باید مسیر درستی تعیین شود، مجلس قانونی در این راستا تصویب کرد که  از تولیدات رقابت پذیر و رفع موانع تولید حمایت و بستری فراهم شود.

وی با ابراز امیدواری از تصویب قوانین موثری در جهت حمایت از تولید ملی، افزود: امیدواریم ایران تبدیل به سرزمین تولید و صادرات شود که هدف گذاری برای این کار از سوی مجلس انجام شده و بستر آماده است.

وی افزود: ایران باید سرزمین تولید و صادرات شود؛ اگر قرار است خودروی اروپایی و آمریکایی و هر شرکتی به ایران وارد شود باید 50 درصد در ایران سرمایه گذاری کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: واردات خودروهای مرغوب اگر در ایران تولید نشود جائز نیست با توجه به اینکه قطعه سازان خوبی در کشور داریم برای اینکه خودروهای روز تولید شود باید سایتی احداث و در این شرکت ها 50 درصد قطعه سازان داخلی مشارکت کنند تا زمینه اقتصاد مقاومتی فراهم شود.

ارسال نظرات