مسئول عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه رودان گفت:

اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ریشه قرآنی دارد/اولین گام در حمایت از تولید داخلی نخریدن کالای خارجی است

مسئول عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه رودان گفت: اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ریشه قرآنی دارد/اولین گام در حمایت از تولید داخلی نخریدن کالای خارجی است
کد خبر: ۸۶۷۰۰۶۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

ستوان یکم پاسدار مجیدآزادی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه رودان در جمع 180 نفر از بسیجیان حوزه حضرت مریم (س) و حوزه امام حسن مجتبی (ع) بخش جغین، گفت: دشمن برای ازپا در آوردن وبرای از بین بردن مقاومت یک ملت دست به هجمه های مختلفی میزند، گاهی ازطریق جنگ سخت، گاهی از طریق جنگ نرم وگاهی نیز از طریق جنگ اقتصادی وارد می شود.

آزادی با بیان اینکه که شعار امسال اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل که از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب شده است ریشه قرآنی دارد، اظهار کرد: نام گذاری این سال به سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل نشان ازیک جنگ اقتصادی دارد که دشمن، علیه ملت ایران به راه انداخته است وهمه اقشار مختلف جامعه باید در جهت اقتصاد مقاومتی وناکام کردن دشمن گام بردارند.

وی افزود: یکی از بخش هایی که در اقتصاد مقاومتی مهم است حمایت از تولید داخلی است که در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز این مورد دارای اهمیت بسیاری است .

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه رودان ادامه داد: اولین گام در بحث حمایت از تولید داخلی نخریدن کالاهای خارجی و قاچاق است ،امروز ما شاهد آن هستیم که افرادی چه آگاهانه و چه ناآگاهانه اقدام به واردات کالاهای خارجی در سطح گسترده می کنندو از این طریق ضربه به اقتصاد کشور وارد می کنند .

وی اضافه کرد: بعضی از کالاهای مصرفی ما نه تنها خارجی هستند بلکه متعلق به شرکت هایی است که یا بطور مستقیم یا بطور غیر مستقیم با اسراییل و آمریکا در ارتباط هستند مثلا شرکت نستله یا شرکت پپسی کولا و نوکیا وبسیاری از شرکت های دیگر.

آزادی گفت: یک مقاله نویس اسراییلی خطاب به مسلمانان مقاله ای با این مضمون نوشته است که شما مسلمانها چرا علیه اسراییل شعار می دهید، وقتی که در عمل ازکالاهای اسراییلی استفاده می کنید .

آزادی در پایان حرکت غیر اخلاقی شرکت کوکاکولا را در حمایت از گروه تکفیری داعش و حک کردن نام این گروه ضدبشری بر روی جعبه نوشابه های تولید این شرکت را محکوم کردواز همه بسیجیان خواست که تاجایی که می توانند با نخریدن کالاهای خارجی که مشابه آنها درکشور تولید می شودگامی موثردر جهت پیشبرد اقتصاد مقاومتی بردارند.

ارسال نظرات