مسئول بسیج طلاب هرمزگان در جمع طلاب خواهر حوزه علمیه رودان:

اثر گذاری طلاب در تبیین بیانات مقام معظم رهبری باید در جامعه دیده شود/طلاب ما انقلابی نباشد انحراف در نظام بوجود می آید

مسئول بسیج طلاب هرمزگان در جمع طلاب خواهر حوزه علمیه رودان، گفت:اثر گذاری طلاب در تبیین بیانات مقام معظم رهبری باید در جامعه دیده شود/طلاب ما انقلابی نباشد انحراف در نظام بوجود می آید.
کد خبر: ۸۶۷۰۰۷۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

برزگرپور با بیان اینکه طلاب و حوزه های علمیه باید بیانات مقام معظم رهبری را تبیین کند و انقلابی بمانند افزود: طلاب باید اثر گذاری در جامعه داشته باشند و تأثیران حوزه در جامعه دیده شود.

حجت الاسلام محمد برزگرپور مسئول بسیج طلاب هرمزگان در جمع طلاب خواهر حوزه علمیه نرجسیه رودان با اشاره به نقش طلاب در اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، گفت: طلاب باید در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی، و شعار سال را تبیین و عملیاتی کنند، البته در سطح گسترده وظیفه دولت است ولی در قالب های کوچکتر بر عهده مردم و اقدام و عمل نیز لازم است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان طلاب به چند نکته اشاره کردند: اول خودسازی و دومین نکته انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه های علمیه، و معظم له در این خصوص فرمودند که اگر طلاب ما انقلابی نباشد انحراف در نظام بوجود می آید.

برزگرپور با بیان اینکه طلاب و حوزه های علمیه باید مطالبات مقام معظم رهبری را تبیین کند و انقلابی بمانند افزود: طلاب باید اثر گذاری در جامعه داشته باشند و تأثیران حوزه در جامعه دیده شود.

وی ادامه داد: حوزه های علمیه در راه تقویت انقلاب گام بردارند و بی خیال نسبت به انقلاب نباشند و اگر ما هستیم به برکت انقلاب است، و انقلاب مدیون خون شهداء و شهداء نیز مدیون امام خمینی(ره) هستند، و نباید بگذاریم مردم نسبت به انقلاب بی تفاوت باشند.

مسئول بسیج طلاب هرمزگان اضافه کرد: طلاب باید اهداف، برکات و ثمرات انقلاب را در جامعه تبیین کنند و اسلام ناب حقیقی محمدی(ص) را تبین کنند نه اسلامی که آل سعود به مردم نشان می هد، و هر جا که طلبه ها برای تبلیغ رفتند باید تحول ایجاد کنند، چراکه طلاب، ورود به حوزه ها را برای دین پروری و پاسداری از دین انتخاب کردند.

حجت الاسلام برزگر پور شاخصه های انقلاب را مردم عنوان کرد و افزود: طلاب همچنین هوای مردم را داشته باشند و مردم دار و نسبته مردم بی تفاوت نباشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بحث ولایت فقیه، گفت: امروزه در جامعه متأسفانه عده ای هستند که سعی می کنند ولایت فقیه را به معنای دیکتاتور و پادشاهی معنا کنند، و وظیفه طلاب اینست که این موضوع را در بین مردم و آحاد جامعه درست و صحیح تبیین کنند.

این مسئول همچنین با اشاره به موضوع استکبار ستیزی، اظهار کرد: مردم باید تا زمانیکه آمریکا خوب نشده، از آن بیزار باشند، و این هم بعید است که آمریکا خوب بشود، و طلاب عزیز باید روحیه استکبار ستیزی را در مردم ایجاد کنند.

مسئول بسیج طلاب هرمزگان ادامه داد: طلاب باید مردم را به این باور برسانند که در برابر دشمن نباید تسلیم شد و اگر از استعدادهای خودمان استفاده کنیم از آن قویتریم.

ور در پایان خاطرنشان کرد: با انقلابی بودنمان، تبسمی بر لبان رهبری و امام زمان(عج) ایجاد کنیم.

ارسال نظرات