مجتمع گردشگری گرگین‌آباد اشک رود دودانگه در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد که ظرفیت مناسبی برای جذب گردشگر در زمینه آب‌درمانی دارد.
کد خبر: ۸۶۷۰۱۰۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶






خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از کارمندشمال، لطف‌الله عباسی در جلسه شورای اداری ساری از برگزاری جشنواره گلاب‌گیری در منطقه دودانگه این شهرستان خبر داد.

وی افزود: اولین جشنواره گلاب‌گیری در مرکز مازندران به میزبانی بخش دودانگه ساری در 24 اردیبهشت‌‌ جاری برگزار می‌شود.

بخشدار دودانگه ساری با اشاره به قابلیت‌های بخش کشاورزی دودانگه خاطرنشان کرد: برای توسعه بخش کشاورزی این منطقه به 36 میلیون مترمکعب آب نیاز داریم.

این مسئول با اعلام اینکه در منطقه دودانگه ساری هفت هزار هکتار اراضی کشاورزی در اختیار مردم است، افزود: دو هزار هکتار اراضی به صورت آبی و پنج هزار هکتار به صورت دیم کشت می‌شود.

وی با اعلام اینکه برای توسعه گردشگری اجرای سه طرح گردشگری در برنامه کاری است، یادآور شد: مجتمع گردشگری گرگین‌آباد در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد که ظرفیت مناسبی برای گذب گردشگر در زمینه آب‌درمانی دارد.

عباسی با اعلام اینکه بناهای تاریخی متعددی در این منطقه وجود دارد، گفت: طرح معرفی جامع قابلیت‌های گردشگری دودانگه در مراسم روز گلاب‌گیری در دستور کار است.

بخشدار دودانگه ساری خواستار توجه مسئولان به راه دسترسی این منطقه به شهرستان ساری شد و بیان کرد: در این زمینه نیاز به توجه مسئولان استانی هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها