به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سياسي درسپاه و بسيج، پاسداران ، بسیجیان و معلمین فرهنگی با امام جمعه شهرستان جاسک دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۷۰۱۰۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جاسک ، جواد غلامی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم گفت : آثاري كه از اين شهيد والامقام باقي مانده آثار ارزشمندي است كه بخشي از خلاء او را جبران مي كند .

غلامی خاطر نشان کرد: شهید مطهری در مسئله علم به مانند تراز عمل می کرد و بیان او محافظت از انقلاب بود و هرگز اسیر تفکرات التقاطی نشد و همین شاخصه بود که او را استادی منحصر به فرد ساخت .

حجه الاسلام غلامی در ادامه افزود : کشور به سمت توسعه و عزتمندی و اقتدار همه جانبه در حال حرکت است و این به معنی استکبار ستیزی بوده و مهمترین راه رسیدن به پایداری و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در همه عرصه‌ها می‌باشد .

غلامی اظهار داشت: امروز غرب ایران را به عنوان ابر قدرت شناخته است و با برنامه‌های مختلف سعی دارد به جوانان و خانواده‌های ما نفوذ کند و با راه اندازی جنگ نرم تحکیم بنیان خانواده‌های ایرانی را سست نماید و بسیج توانسته با ظرفیت‌هایی که پیش رو دارد به مقابله با این تهاجم فرهنگی برود و دربرابر جنگ روانی دشمن صف آرایی نماید.

ارسال نظرات