خبرهای داغ:
مصطفوی گفت: آثار شهید مطهری از یادگارهای اوست که جامعه امروز شدیداً نیازمند محصولات فکری و افق‌های ذهنی آن بزرگوار است و جوانان باید از این آثار او استفاده کنند.
کد خبر: ۸۶۷۰۱۱۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری گفت: شهید مطهری یکی از بارزترین و پیش‌روترین متفکران اسلامی در عصر جدید است که در شناخت مسائل فکری و آشنایی با مبانی دینی سرآمد عصر خودش بود.
وی افزود: این شهید بزرگوار عمرش را در شناخت اسلام و شناساندن آن به شیفتگان علوم اسلامی و مبارزه با انحرافات و کج‌روی‌ها صرف کرد.
مصطفوی با بیان اینکه شهید مطهری جزو نادرترین شخصیت‌هایی بود که همه ابعاد مختلف در وجودش جمع بود، گفت: او یک مرزبان هوشیار و بیدار بود که به تعبیر امام راحل، مطهری در اسلام‌شناسی و فنون مختلف اسلام و قرآن کم نظیر بود.
وی با تصریح اینکه آثار شهید مطهری از یادگارهای اوست که جامعه امروز شدیداً نیازمند محصولات فکری و افق‌های ذهنی آن بزرگوار است و جوانان باید از این آثار او استفاده کنند، گفت: یکی از ویژگی‌های آثار شهید مطهری جامعیت در هر موضوع و پرداختن به دردهای جامعه است ضمن اینکه او به آنچه گفته و نوشته اعتقاد و ایمان داشت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز شهید مطهری را زمان‌شناس، دشمن‌شناس و مخاطب‌شناس برشمرد و در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی ـ سیاسی در این ناحیه از سپاه پرداخت و گفت: گردهمایی «ابعاد وجودی شهید مطهری» در قالب تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی و سرحلقه‌های صالحین سپاه ناحیه ثارالله(ع) در زمینه فعالیت‌های عقیدتی ـ سیاسی به مناسبت این ایام برگزار می‌شود.
وی، برپایی نمایشگاه کتاب آثار شهید مطهری، دیدار با خانواده شهید ایثارگر فرهنگی توسط کانون بسیج فرهنگیان، مراسم تجلیل از ۳۰۰ نفر از فرهنگیان منتخب و اثرگذار فعال بسیج توسط کانون بسیج فرهنگیان و حوزه بسیج دانش‌آموزی ناحیه یک وابسته به سپاه ناحیه ثارالله(ع) از مهم‌ترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در این ناحیه از سپاه برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها