مراسم رونمایی «هنگامه»، اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم، یکشنبه هفته آتی 19 اردیبهشت، همراه با بزرگداشت شهدای مسلمان «جهان وطن» در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۰۱۶۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم رونمایی «هنگامه»، اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم، یکشنبه هفته آتی 19 اردیبهشت در آستانه ولادت امام حسین علیه‌السلام و با حضور خانواده‌های شهدای مسلمان «جهان وطن» افغانستانی، عراقی، لبنانی، سوری، ایرانی و... از ساعت 18 در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در خیابان انقلاب، خیابان حافظ، نبش سمیه برگزار می‌شود.
 
«هنگامه»، اولین فیلم داستانی درباره موضوع مدافعان حرم به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت‌نژاد است و امین ایمانی و سوگل طهماسبی نیز در آن نقش ایفا کردند. «هنگامه»، فانوس ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش داستانی و همچنین بازیگر نقش اول زن را نیز دریافت کرده است.
در خلاصه این فیلم آمده است: هنگامه همسر حامد، روزهای آخر امتحانات خود را پشت سر می‌گذارد و اوضاع روحی خوبی ندارد. شهادت یکی از دوستان خانوادگی آنها، برنامه‌های حامد را تغییر می‌دهد. حالا حامد برای هنگامه خبر مهمی دارد...
 
بنابراین گزارش، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار با دعوت از اصحاب رسانه و هنرمندان جهت شرکت در این مراسم، اعلام کرده است علاوه بر حضور تعدادی از خانواده‌های شهدای افغانستانی، عراقی، ایرانی و...، مداحان، شاعران، هنرمندان، سینماگران کشور و عوامل این فیلم، برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای این مراسم درنظر گرفته شده که در روزهای آتی اطلاع‌رسانی می‌شود.
 رونمایی از اولین فیلم داستانی مدافعان حرم
ارسال نظرات