خبرهای داغ:
با حضور کارکنان ناحیه بسیج امام حسین(ع)

مراسم هفته عقیدتی سیاسی در آستان امامزاده سید علی(ع) قم برگزار شد

مراسم هفته عقیدتی سیاسی ناحیه امام حسین(ع) با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و کارکنان ناحیه در آستان امامزاده سید علی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۱۷۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) حجت الاسلام قدیمی نژاد از اساتید حوزه و دانشگاه طی سخنانی ابراز داشت: گرامیداشت استاد مطهری به معنای آنست که باید به دنبال علم و دانش برویم همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند : " نگذارید کتابهای شهید مطهری روی زمین بماند."

مراسم هفته عقیدتی سیاسی در آستان امامزاده سید علی(ع) قم برگزار شد

وی موضوع با اشاره به موضوع نفوذ از دیدگاه شهید مطهری گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی استاد مطهری دو تعبیر در خصوص نفوذ در یادداشت هایش بیان نموده؛ یکی نفوذ از طریق فرنگی مآبی و دیگری آفات نهضت انقلاب که مقام معظم رهبری بر آن تاکید بسیار دارد.

استاد حوزه و دانشگاه فرنگی مابی را پذیرش غرب به عنوان الگو دانست و افزود: این فرهنگ تحت نفوذ فکری، فرهنگی، تقلید و اقتباس از آن غرب است و استاد مطهری بیان می کند همگی ما در فکر این هستیم که از غرب در زمینه های مختلف اقتباس کنیم مثل تبلیغات برای کاندیداتوری ها، فیلم ها، موسیقی و غیره.

قدیمی نژاد با بیان آنکه همه کسانی که تصور می کنند دنیایی جز دنیای غرب وجود ندارد آنها بیچاره و بدبخت و جاهل هستند گفت: ما می توانیم دنیای دیگر را بسازیم و مقام معظم رهبری در این زمینه تمدن نوین اسلامی را مطرح نموده و فرموده اند: جمهوری اسلامی را برای این ایجاد کرده ایم که تمدن نوین اسلامی شکل گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه ضمن بیان مطلبی از شهید مطهری که نفوذ فرهنگی به دنبال خود نفوذ سیاسی و.... را می آورد اظهار داشت : غرب ابتدا لباس، بعد فرهنگ شما و بدنبالش سیاست شما را عوض می کند.

مراسم هفته عقیدتی سیاسی در آستان امامزاده سید علی(ع) قم برگزار شد

وی با اشاره به سخنان مفصل رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی که موضوع سبک زندگی را مطرح نمودند گفت: نفوذ آرام آرام اتفاق می افتد و تنها راه آن مبارزه فرهنگی، بصیرت و روشنگری است.

قدیمی نژاد در قسمت دیگری از سخنان خود ضمن برشمردن آفات نهضت انقلاب از دیدگاه استاد مطهری اظهار داشت: متاسفانه امروزه شاهد نفوذ اندیشه های غیر اسلامی در لباس اسلام هستیم یعنی کسانی خود را ادامه دهنده راه امام و انقلاب میدانند اما در داخل حرف دشمن را می زنند.

وی در پایان افزود: اگر می خواهیم مطهری ها را داشته باشیم و منویات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانیم باید خود مطهری ساز باشیم و جامعه علمی را بسوی تمدن نوین اسلامی پیش ببریم.

گفتنی است در این مراسم از 5 نفر از مربیان نمونه در برنامه های عقیدتی سیاسی با حضور مسئول نمایندگی و جانشین فرماندهی ناحیه با اهداء لوحی تقدیر بعمل آمد.

مراسم هفته عقیدتی سیاسی در آستان امامزاده سید علی(ع) قم برگزار شد


ارسال نظرات
آخرین اخبار