به مناسبت هفته معلم صورت گرفت؛

بازديد شهردار و رئیس و اعضای شوراي اسلامي ابرکوه از مدرسه

همزمان با سالروز شهادت فیلسوف فرزانه، استاد شهید مرتضی مطهری رییس و اعضای شورای اسلامی و همچنین شهردار ابرکوه و مسئولین شهرداری ضمن حضور در مدرسه شهدا و بازدید، این گرامیداشت را به معلمان و کارکنان مدارس تبریک گفتند.
کد خبر: ۸۶۷۰۱۷۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از ابرکوه، همزمان با سالروز شهادت فیلسوف فرزانه، استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم و به منظور تجلیل از نقش و جایگاه ویژه معلمان، رییس و اعضای شورای اسلامی و همچنین شهردار ابرکوه و مسوولین شهرداری ضمن حضور در مدرسه شهدا و بازدید ، این گرامیداشت را به معلمان و کارکنان مدارس تبریک گفتند و با اهدای لوح تقدیر، گل و شیرینی و هدیه از زحمات این عزیزان قدردانی نمودند.

در این ملاقات صمیمانه حسین حاتمی شهردار ابرکوه ضمن عرض تبریک اعیاد و تجلیل از جایگاه والای استاد مطهری و مقام شامخ معلم ، از تلاش های فرهنگیان محترم در راستای هدایت و ارشاد نسل سرافراز کنونی تقدیر و تجلیل نمود.
شهردار ابرکوه، هدف از بازدید مدارس را تکریم و تجلیل از مقام شامخ معلمان عنوان کرد و گفت: هفته معلم بهترین فرصت است تا از مقام معلمان در حد بضاعت تقدیر شود.
همچنین در این بازدید، مدیر مدرسه شهدا خواستار نگاه ویژه مسوولین به مدارس شدند و از مدارس به عنوان نهادی که بالاترین ظرفیت و بعد اجتماعی را دارند یاد کرد که ضرورت برنامه ریزی برای این حوزه را گوشزدمی نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار