خبرهای داغ:
نشست بصیرتی بررسی راهکارهای اقتصاد مقاومتی از سوی حوزه سه شهید عابدی قم در مسجد امام علی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۱۸۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در نشست بصیرتی راهکارهای اقتصاد مقاومتی که همزمان با هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت استاد مطهری برگزار شد، حجت الاسلام ضیایی استاد حوزه و دانشگاه طی سخنانی با بیان انکه پرداختن به اعتقاد مردم و جامعه کار انبیاء و اولیاء بوده است گفت: در کنار سیره آنان موضوع اقتصاد نیز مطرح شده است.

وی اظهار داشت: رسول گرامی اسلام اگر اموال حضرت خدیجه را در اختیار نداشت نمی توانست مسایل اعتقادی را پیش ببرد و دشمن فهمید که شریانهای اقتصادی خط مقاومت را باید مسدود نماید و دشمن کاملا آگاه بود که اگر فدک در اختیار حضرت علی(ع) قرار بگیرد می تواند در پیشبرد اعتقاد جامعه بسیار تاثیر گذار باشد، لذا دشمن خلع سلاح کردن خط ولایت را با غصب فدک در دستور کار خود قرار داد.

نشست راهکارهای اقتصاد مقاومتی از سوی حوزه شهید عابدی قم برگزار شد

ضیایی در ادامه با بیان آنکه در طی این سی و هفت سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد کسانی که در خط اقتصاد مقاومتی در حوزه اقدام و عمل بوده اند نهاد مقدس بسیجیان بوده اند، گفت: آن جا که بسیج وارد صحنه شد و در هر عرصه مقاومت کرد کار را جلو برد و تجربه ثابت کرده که اگر بسیج وارد میدان شود می تواند حرفهایی را برای گفتن داشته باشد و باید از این ظرفیت بسیج استفاده نمود.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: به فرمایش امام خمینی (ره)" اگر همین پا برهنه ها وارد میدان شوند" می توانند ظرفیت های اقتصاد ی را شناسایی کنند و حلقه های گمشده بین تولید کننده و مصرف کننده باشند و اقتصاد مقاومتی در عرصه اقدام و عمل اجرایی شود.

نشست راهکارهای اقتصاد مقاومتی از سوی حوزه شهید عابدی قم برگزار شد

در این نشست، مسئول نمایندگی ولی فقیه، جانشین فرماندهی ناحیه امام حسین(ع)، مدیر عقیدتی و نظارت، فرمانده حوزه سه شهید عابدی و مربیان و سرگروههای حلقه های صالحین حوزه حضور داشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها