فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه امروز دفاع از نظام، مساوی با دفاع از اسلام است گفت: رهبر انقلاب در بالای قله ایستاده، و در مقابل تهدیدات از عزت و استقلال همه جانبه کشور مراقبت می‌کند و بحمدالله دشمنان را به زانو در آوردیم.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۹۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار حاج قاسم سلیمانی در کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان، عامل پیروزی انقلاب را اسلام دانست و اظهار کرد: بدون اسلام و بدون انگیزه دین ممکن نیست که هشت هزار جوان برومند بدون اینکه جنگ به منطقه و شهر آنان نزدیک شده باشد، به جبهه بروند. امام راحل دفاع از این نظام و انقلاب را از اوجب واجبات می‌دانست، زیرا اگر نظام آسیب ببیند، دین آسیب می‌بیند. با این هدف برای دفاع از کشور انگیزه و شوق ایجاد شد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با هیچ نظامی قابل مقایسه و قابل تبدیل نیست، این نظام ارزش آن را داشت که دیروز صدها هزار شهید در دفاع مقدس برای حفاظت از آن شهید شدند و امروز هم هزاران نفر برای آن شهید می شوند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: اینکه یک کشور پاسپورت ما را قبول کند یا نکند در مقابل حفظ عزت و استقلال ما چه اهمیتی دارد؟

سردار سلیمانی با بیان اینکه در درک مقام شهدا نباید تردید کنیم زیرا فلسفه شهید فلسفه اتصال است افزود: شهدا مانند اولیای خدا دارای اعجاز هستند و باید با معرفت به قبور شهدا متوسل شویم چون ذوب در خدا شده و اخلاص پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امروز دفاع از نظام، مساوی با دفاع از اسلام است گفت: رهبر انقلاب در بالای قله ایستاده، و در مقابل تهدیدات از عزت و استقلال همه جانبه کشور مراقبت می‌کند و بحمدالله دشمنان را به زانو در آوردیم.

وی رهبری حکیمانه و خردمندانه مقام عظمی ولایت را عامل غلبه ملت بر همه دشمنان و به زانو درآوردن آنان دانست و گفت: اخلاقیات بر سلوک و رفتار شهدا حاکم بود و فرماندهان شهید در میدان جنگ بیش از یک مرجع تقلید امامت و رهبری می‌کردند لذا یکی از برجستگی‌های جنگ ما این بود که قله‌های مرتفع داشت.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به شرایط منطقه و حضور ایران اسلامی با امنیت کامل در خاورمیانه اظهار کرد: خرمنی از آتش در اطرافمان عراق، افغانستان، پاکستان(صاحب بمب اتمی) قفقاز و ترکیه وجود دارد و ثبات و آرامش و امنیت در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه جنگ ما یک گنج بود که بیت الله الحرام و طواف حجاج در مقابل آن کم است خاطرنشان کرد: جنگ ما افتخارش این است که رتبه‌ای نبود؛ این پارچه‌های روی دوش من نبود؛ کلمه سردار و سرهنگ نبود؛ کلمه رایج کلمه برادر بود.

ارسال نظرات