مسئول واحد خواهران کانون مساجد استان یزد :

مساجد بهترین سنگر فعالیت های زنان محسوب می شود

مسجد به عنوان پایگاهی الهی و مردمی یکی از مهمترین شاخص های جهان اسلام و بهترین سنگرهای فعالیت های زنان محسوب می شود.
کد خبر: ۸۶۷۰۳۱۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست منطقه ای خواهران کانون مساجد استان در یزد برگزار شد.

عزیزی مسئول واحد خواهران کانون مساجد استان یزد در این نشست گفت: مسجد به عنوان پایگاهی الهی و مردمی یکی از مهمترین شاخص های جهان اسلام و بهترین سنگرهای فعالیت های زنان محسوب می شود.

وی افزود: لذا با توجه به اهمیت نقش زنان متعهد و مسئول در جامعه، همچنین فعالیت های دشمنان برای تخریب جایگاه زن و اهمیت نقش مسجد طراز اسلامی مهم ترین وظیفه کنونی زنان فعال عرصه فرهنگی«احیای گفتمان زن و خانواده از طریق تشکیلات منسجم و هدفمند در بستر مسجد طراز اسلامی» است.

عزیزی گفت: بی شک اگر بخواهیم موفقیت دوره انقلاب و جنگ را دریابیم، ناگزیر از احیای تجربه تشکیلاتی ایشان هستیم.

وی ادامه داد: دوره انقلاب و دفاع مقدس سرشار از تجربه های نابی است که مجالی برای بروز در تاریخ نیافته بودند و این خیزش عظیم احیای کرامت انسانی، راه را برای نمود یافتن آنها فراهم کرد.

مسئول واحد خواهران کانون مساجد استان یزد تصریح کرد: وقتي انسانها متشکل و مجتمع مي‌شوند قدرت خدا را با خود به همراه دارند که خداوند نیز بیان می کنند که« يدالله مع الجماعه،» دست خدا با جماعت است.

عزیزی ادامه داد: اسلام ديني اجتماعي است و اگر بخواهيم توفيقي داشته باشيم بايد ابتدا به ضرورت کار تشکيلاتي پي برد و زماني که دشمنان داراي تشکيلات منسجم هستند، نمي توانيم به صورت فردي کاري انجام دهيم. کساني که طرح، برنامه و نظم ندارند در محاصره کساني قرار مي‌گيرند که طرح و برنامه دارند.

وی افزود:مطلوب ترین حالت مهم در ارائه طرح و برنامه، داشتن تدبیر مدیریتی و تجربه اجرایی است بنابراین در امور فرهنگی، برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که بهره وری (افزایش کارایی و اثربخشی) بیش از هر زمان دیگر افزایش یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار