خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه اهر، در آیین گرامیداشت هفته معلم بازشناسی اندیشه های شهید مطهری را برای نسل جوان انقلاب یک ضرورت برشمرد.
کد خبر: ۸۶۷۰۳۲۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت اله جواد حاجی زاده، در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، شهید مطهری را یکی از فیلسوفان بزرگ دینی و تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد که متأسفانه با وجود اینکه قریب به چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد برای نسل جوان امروزی ما ناشناخته مانده و یکی از وظایف جامعه دانشگاهی و فرهنگی تبین اندیشه ها و معرفی آثار شهید به نسل امروزی می باشد.

وی معنویت و اخلاص را از شاخصه های مهم شهید مطهری عنوان کرد و افزود: این عالم فرزانه از جمله عالمانی بود که با جامعیت خود افتخار شاگردی حضرت امام(ره) را داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر، افزود: اساتید افسران جنگ نرم در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان هستند و پیروزی در این جبهه نیاز به تلاش بیشتر اساتید دراین زمینه دارد.

امام جمعه اهر، در پایان با اشاره به تلاش های انجام شده در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و آموزشی این دانشگاه، اقدامات صورت گرفته برای پیشرفت این دانشگاه را نشان تلاش مدیران مجموعه دانشگاه برای رشد و توسعه آن عنوان کرد.


دراین آیین جمعی از اساتید این واحد دانشگاهی با حضور آیت اله حاجی زاده و اعضای هیئت رئیسه واحد مورد تجلیل شدند.

ارسال نظرات