خبرهای داغ:

مربیان عقیدتی انتقال دهنده آموزه ها دینی در دفاع مقدس بودند

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه علی بن ابی طالب(ع) سپاه امامت تبریز در دیدار با حجت الاسلام عالم؛ روحانی رزمنده دفاع مقدس گفت: مربیان عقیدتی سیاسی در دوران دفاع مقدس حقیقتا آموزه های معنوی را به رزمندگان انتقال می دادند و با عمل به گفته های خود در معنویت افزایی رزمندگان تاثیر بسزایی داشتند.
کد خبر: ۸۶۷۰۳۶۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، یوسف بابازاده افزود: اکنون نیز مربیان عقیدتی سیاسی باید همچون پیشکسوتان عقیدتی سیاسی جوانان و بسیجیان امروز را با همه توان برای مقابله با جنگ نرم دشمن آماده کنند و با آگاه سازی و بصیرت افزایی دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

وی ادامه داد: وجود اساتید و معلمان همچون حجت الاسلام عالم برای رزمندگان در دفاع مقدس یک غنیمت به حساب می آمد و هم اکنون نیز منطقه خسروشهر به داشتن چنین عالمی افتخار می کند چراکه در کنار تعلیم و تربیت اسلامی با عمل به گفته های خویش معنویت افزایی فوق العاده ای در بین بسیجیان خسروشهر دارند.


وی در پایان با اشاره به شخصیت شهید مطهری(ره) بیان کرد: رمز ماندگاری شهید مطهری(ره) مقابله کردن با جریانات انحرافی و مبارزه مستقیم با شبهات و تفرقه افکنی دشمنان بود و با آثار و سخنرانی های خود به هیچ کس اجازه نفوذ به آثارش را نداد و با صراحت اسلام ناب را معرفی کرد.

حجت الاسلام عالم از روحانیون سرشناس و مبارز و رزمندگان دفاع مقدس بخش خسروشاه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها