خبرهای داغ:
استاندار گلستان گفت: نباید گلستان را با استان‎های برخوردار مقایسه کرد و به نظر می‎رسد شهرک‎های صنعتی در استان گلستان با مشکل زیر ساختی رو به رو هستند.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۱۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد:صنایع کوچک صنعت قالب استان گلستان است و بر این اساس سهم بیشتری از شهرک های صنعتی را به خود اختصاص داده اند.

وی از آمادی پشتیبانی از شهرک‎های صنعتی بر اساس سیاست‎ها توسط استان خبر داد، و ابراز داشت: کاهش قیمت یکی از راهکارهای مهم در رونق اقتصادی است چرا که رکود ، تعطیلی واحدهای صنعتی و قیمت تمام شده کالا به این مهم بستگی دارد.

استاندار گلستان توجه ویژه به شهرک‎های صنعتی و نواحی استان گلستان را خواستار شد و افزود: نباید گلستان را با استان‎های برخوردار مقایسه کرد و به نظر می‎رسد شهرک‎های صنعتی در استان گلستان با مشکل زیر ساختی رو به رو هستند.

صادقلو با بیان اینکه پنجره واحد باید در شهرک‎های صنعتی استان عملیاتی شود، بیان داشت:  آموزش به بنگاه ها یک مسئله مهمی است که به آن بپردازیم چرا که بسیاری از سرمایه‎گذاران که به دنبال تاسیس بنگاه اقتصادی هستند با بسیاری از سائل آشنا نیستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها