خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از بدهی 6 میلیارد و 800 میلیون تومانی واحدهای صنعتی استان گلستان به شرکت گاز خبر داد و افزود: در سال اقتصاد مقاومتی باید تولید را رونق ببخشیم و نباید قطع گاز و برق موجب تعطیل شدن واحدهای صنعتی شود.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۱۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسینقلی قوانلو  در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید  که در دفتر استاندار گلستان برگزار شد، با بیان اینکه باید از ظرفیت بانک‎های خصوصی استفاده شود، بین داشت:  در توسعه اقتصادی استان گلستان نباید تنها به 13 بانک دولتی توجه نشود چرا که این 13 بانک پاسخگوی نیاز صنعت را به تنهایی برآورده نمی کند.

وی تصریح کرد: با بیان اینکه بازنشستگان شرکت شمال شرق هنوز مطالبات خود را دریافت نکردند، گفت: تا کنون 30 کارگر بازنشسته شدند که شمال شرق هنوز مطالبات خود را دریافت نکردند که باید نسبت به حقوق بازنشستگی تعلیق مانده این عزیزان فکری کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ابراز داشت: در سال گذشته شرکت گاز مصوبات این کارگروه را انجام داد و تا پایان سال قطعی گازی در واحدهای صنعتی بدهکار رخ نداد که جا دارد از این شرکت تشکر کرد.

قوانلو با بیان اینکه در سال جدید قطع گاز برخی از واحدها اتفاق افتاده است، ابراز داشت: اگر چنانچه انی وضعیت ادامه پیدا کند برخی از اشتغالی که توسط این واحدها حاصل شده از بین می‎رود .

وی از بدهی 6 میلیارد و 800 میلیون تومانی واحدهای صنعتی استان گلستان به شرکت گاز خبر داد و افزود: در سال اقتصاد مقاومتی باید تولید را رونق ببخشیم و نباید قطع گاز و برق موجب تعطیل شدن واحدهای صنعتی شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها