خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی ایران خبر داد؛
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی ایران گفت: 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای راه‎اندازی واحدهای صنعتی در کشور در نظر گرفته شده است 35 درصد از منابع حذف یارانه‎ها به تسهیلات صنایع کوچک و متوسط پیش بینی شده است.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۱۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی یزدانی عصردیروز در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید که در دفتر استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در استان گلستان شهرک ها و نواحی  صنعتی متقاضی محور 5 مورد بوده و 51 قرار داد با سرمایه‎گذاران در سال گذشته بسته شده است و در طی این قرار داده ها 27 هکتار از اراضی واگذار شده است.

وی تصریح کرد:  با بیان اینکه در کل کشور در 378 شهرک صنعتی هیچ تقاضایی وجود ندارد و یا قرارداد بسته شده اما اتفاقی در آن نواحی صورت نگرفته است، افزود: در 22 شهرک استان گلستان، شهرک بدون  رونق نداریم  واز مجموعه نواحی استان گلستان یک مورد  بدون بهره برداری وجود دارد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی ایران با بیان اینکه 7 شهرک و نواحی صنعتی در کشور با ظرفیت کمتر از 10 درصد فعالیت دارند، گفت: عمده دلایل این فعالیت عدم دسترسی به اب و برق و گاز بوده است.

یزدانی بیان داشت: 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای راه‎اندازی واحدهای صنعتی در کشور در نظر گرفته شده است 35 درصد از منابع حذف یارانه‎ها به تسهیلات صنایع کوچک و متوسط پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: 2 هزار میلیارد تومان تهسیلات با نرخ 12 درصد و با بازده 10 ساله  برای  واحد های صنعتی صادرات گر  از محل صندوق توسعه ملی تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها