خبرهای داغ:
در مراسم روز قشر بسیج فرهنگیان
فرهنگیان نمونه بسیجی استان قم در همایش روز قشر بسیج فرهنگیان با حضور فرمانده سپاه استان تقدیر شدند.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۲۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در همایش روز قشر بسیج فرهنگیان استان قم که عصر روز سه شنبه 14 اردیبهشت با حضور مربیان و سرگروه های حلقه های صالحین در حسینیه ثارالله سپاه استان برگزار شد، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) طی سخنانی بر مطالعه و دقت در بیانات حکیمانه، کارساز و عمیق مقام معظم رهبری در طی سال های گذشته و توجه به رهنمودها و تذکرات ایشان تاکید کرد.

وی گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب بر تشکیل قرارگاه فرهنگی برای مقابله با تهدیدات جنگ نرم تاکید می کنند، باید در مساجد، دانشگاه ها، مدارس و پایگاه ها و ... قرارگاه فرهنگی تشکیل دهیم و فعالیت جهادی داشته باشیم.

فرمانده سپاه استان همچنین اهمیت موضوع حضور ایران در سوریه را خاطرنشان ساخت و تاکید کرد: بنا به فرموده رهبر عزیز انقلاب اگر حضور نیروها و جانفشانی شهدا در سوریه نبود الان باید در کرمانشاه و همدان با داعش می جنگیدیم.

در این همایش که محمودی معاون برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، ملکی و فیض روسای نواحی سه و چهار آموزش و پرورش قم و برخی معاونت های اداره کل و مسئولان رده های بسیج استان نیز حضور داشتند، عباس روحی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان قم طی سخنانی به بیان گزارش اجمالی از وضعیت حلقه های صالحین بسیج در سطح مدارس و نواحی استان پرداخت؛ بیانیه بسیج فرهنگیان نیز در این همایش قرائت شد.

همچنین علی سیفی دارنده عنوان برتر کشوری مقاله نویسی در دوازدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان کشور توضیحاتی در مورد مقاله برگزیده خود ارائه داد.

در این همایش همچنین از هفت فرهنگی نمونه بسیجی استان قم به نام های محقق، سیفی، عبدی، کشاورز دهنوی، امیری نژاد، محمدی و میرزایی با اهداء لوحی تقدیر گردید.

نوحه خوانی در رثای شهادت امام موسی بن جعفر(ع) و پخش کلیپ از بخش های دیگر همایش روز قشر بسیج فرهنگیان بود.

در پایان این همایش، شرکت کنندگان به همراه سردار احمدی به مزار دو شهید گمنام مدفون در میدان صبحگاه سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ادای احترام کردند.

سخنان گرم و پرشور سردار احمدی در باب جنگ نرم، موجب تشکیل گعده های دوستانه و پرسش و پاسخ های صمیمی برخی مسئولان و فرهنگیان بسیجی قرار گرفت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها