خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان گلستان:
نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: نمایندگان مردم باید شکر گذار مشارکت مردم در انتخابات باشند و با وقف خود در راه خدمت به مردم مشکلات کشور را کم کنند.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۲۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در همایش استانی شوراهای اسلامی شهر و روستا استان گلستان اظهار کرد: ما باید با خود بیندیشیم که اصل شورا و مشورت را چگونه می‎توان عملیاتی کرد.

وی با بیان اینکه انتخابت شورا به وسیله مردم را عملیاتی کردن شوراها برشمرد و گفت: امروز شوراها بالغ بر یک هزار و 300 نفر در استان گلستان هستند که به نمایندگی از مردم مسائل مربوط به شهرداری ها را بررسی می‎کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ابراز داشت: اعضای شوراها شخصیت و جایگاه مستقلی ندارند و از طرف مردم تعیین شده‎اند تا چه در شهرها و چه در روستاها به نمایندگی از آنها نظر بدهند.

نور مفیدی خاطرنشان کرد:  نماینده مردم باید به فکر مصلحت مردم و کشور باشد درصدد رفع مشکلات جامعه براید و در این مسیر مشورت باید فرهنگ شود.

وی با بیان اینکه مصلحت مردم باید در اولویت کار نمایندگان مردم قرار بگیرد، ابراز داشت: نمایندگان و خواص جامعه نباید از مردم خود را جدا ببینند چراکه ن باید همیشه با مردم در ارتباط باشند .
انتهای پیام/
 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها