خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفین با اشاره به اينكه امنيت،عزت و رفاه ما تنها در سايه جهاد و مقاومت حاصل مي شود گفت: خط جهاد و مقاومت در مقايسه با خط و جريان هاي ديگر هزينه دارد و با تمام وجود بايد اين خط واقعي و اسلامي را حفظ و تقويت كنيم.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۵۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمين محمد رضا تويسركاني سه شنبه شب در سومين شب يادواره شهداي روحاني در مسجد حضرت زينب كبري (س) منطقه پرديسان قم خاطرنشان كرد: اقتدار و عزت جمهوري اسلامي به بركت مقاومت و جهاد است و اين عزت و اقتدار باعث خشم استكبار و صهيونيسم شده است. 

وي ادامه داد: اگر امروز صهيونيست ها موفق شوند همه بزرگان انقلاب را به شهادت مي رسانند، آنها به صورت رسمي به ترور دانشمندان هسته اي اعتراف مي كنند. 

وي ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامي حدود 230 هزار نفر به خاطر دفاع از ارزش هاي انقلاب و اسلام خصوصا در دوران دفاع مقدس به شهادت رسيدند و ما بايد فلسفه شهادت شهيدان را به خوبي براي نسل جوان ترويج كنيم. 

تويسركاني برخي فيلم ها و كليپ هاي مربوط به شهدا را احساسي دانست و گفت: زماني انجمن حجتيه در قم فعال بود و شبهه مي كردند كه جواب خون شهدا را چه كسي مي دهد، امام راحل در پاسخ به آنها فرمود: كسي كه جواب خون حضرت سيدشهدا (ع) را بدهد جواب اين شهيدان را هم مي دهد. 

وي خاطرنشان كرد: امروز نيز به خاطر اين كليپ هاي احساسي ممكن است برخي مردم چنين تصوري داشته باشند كه ما بايد فلسفه جهاد و شهادت را به درستي تبيين كنيم. 

مراسم يادواره شهدي روحاني به مدت سه شب با سخنراني آيت الله عباس كعبي عضو مجلس خبرگان رهبري و حجج اسلام والمسلمين مجتبي ذوالنور منتخب مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در مسجد حضرت زينب كبري (س) پرديسان قم برگزار شد.
ارسال نظرات