جانشین سپاه ناحیه و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بیله سوار و جمعی از پرسنل به مناسب هفته عقیدتی سیاسی با امام جمعه جعفرآباد دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۵۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، جانشین سپاه ناحیه و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بیله سوار و جمعی از پرسنل به مناسب هفته عقیدتی سیاسی با امام جمعه جعفرآباد دیدار کردند.

حجت الاسلام باقری در این دیدار ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تقارن آن با هفته معلم اظهار داشت شهیدعلامه مرتضی مطهری متفکری بزرگ و شخصیتی بود که شالوده انقلاب اسلامی با تفکر او شکل گرفت.

وی ضمن عرض خسته باشید به مجوعه عقیدتی سیاسی در سپاه افزود همین معنویتی که در نیروی های سپاه وجود دارد به برکت مجاهدت همین عزیزان است.

حجت الاسلام باقری با والا شمردن مقام معلم آن را مسولیتی گران دانست که نصیب هرکسی نمی شود لذا باید قدر آن را دانست و در به سرانجام رساندن آن مسئولیت عظیم نهایت تلاش را انجام داد.

وی استاد مرتضی مطهری را نمونه کامل یک معلم دانست که می شد تمام معیارهای معلم را در او دید.ب

باقری گفت : معلمان امروز ما باید از اندیشه های استاد مطهری الهام بگیرند و آنها را در زندگی خود استفاده نمایند.

امام جمعه جعفرآباد در ادامه خاطرنشان کرد وظیفه سپاه در قانون اساسی حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است امام از طرفی رهبری انقلاب می فرمایند سپاه بایستی در همه زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ..ورود پیدا کند همانطور که در هر زمینه ای که حضور داشته موفق بوده است.

در ابتدای این جلسه نیز حجت الاسلام احمد سعادتی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مباحثی را در این خصوص مطرح کرده و اهم برنامه های این هفته را نیز تشریح کرد.

ارسال نظرات