خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خبر داد؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: در سال 1377 در استان گلستان 16 شهر داشتیم که این تعداد امروز به 29 شهر رسیده است و از مجموعه 904 روستای استان تا کنون 843 شورا روستایی را تشکیل داده‎اند.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۶۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا مروتی در همایش استانی شوراهای اسلامی شهر و روستا استان گلستان شورها را پشتوانه فکری مردم دانست و گفت: شوراها برخاسته از رای مردم است و در مسیر انقلاب اسلامی و اعتلای آن ویژگی‎های خاصی داشته‎اند.

وی تصریح کرد: در 9 اردیبهشت ماه سال 1358 به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود شوراهای اسلامی بناگذاری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان ادامه داد: در سال 1377 در استان گلستان 16 شهر داشتیم که این تعداد امروز به 29 شهر رسیده است و از مجموعه 904 روستای استان تا کنون 843 شورا روستایی را تشکیل داده‎اند.

مروتی با بیان اینکه امسال مجوز شکل‎گیری شورا در 61 روستا را گرفتیم، ابراز داشت: در دوره چهارم شوراها 40 درصد از اعضا از نیروهایی بودند که در گذشته عضو شورای اسلامی شهر و روستا بودند.

وی با بیان اینکه کل اعتبارات دستگاه‎های دولتی در استان 548 میلیارد تومان است، گفت: اعتبارات شهرداری‎های استان گلستان بالغ بر 348 میلیارد تومان است که در مسیر پروژه‎های شهری بکارگیری می‎شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها