سجادی:

لاریجانی نظر جریان مستقل و اصولگرا را جلب کند رئیس مجلس دهم خواهد بود

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: با توجه به اینکه جریان مستقل و اصولگرا در مجلس آینده در اکثریت قرار دارد آقای لاریجانی می‌تواند با جلب نظر این طیف به کرسی ریاست تکیه بزند.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۶۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج سیدکمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری درباره ترکیب احتمالی مجلس دهم اظهار داشت: با توجه به اینکه جریان مستقل و اصولگرا در مجلس آینده در اکثریت قرار دارد آقای لاریجانی می‌تواند با جلب نظر این طیف به کرسی ریاست مجلس آینده تکیه بزند.

وی با بیان اینکه برای اعلام نظر قطعی باید منتظر شکل‌گیری مجلس دهم باشیم، خاطرنشان کرد: هرچند ریاست آقای لاریجانی محتمل است اما در فضای فعلی نمی‌توان کاملا با قاطعیت نظر داد بنابراین زمانیکه آرایش طیف‌های مختلف سیاسی مشخص شود، ترکیب کرسی ریاست و هیئت رئیسه تعیین خواهد شد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را نمایش مردمسالاری دینی عنوان کرد و گفت: در نتیجه حضور گسترده مردم پای صندوق رای، دشمنان و بدخواهان نظام و رهبری انقلاب مایوس شدند و باید از ملت فهیم و قدردان کشورمان تجلیل کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار